اپراتورها

تلفن همراه

November 10, 2021
15:16 چهارشنبه، 19ام آبانماه 1400
کد خبر: 130287

انتقاد بازنشستگان مخابرات از عدم همسان‌سازی حقوق/ شرایط متفاوت بازنشستگان مختلف صندوق بازنشستگی کشوری

بازنشستگان مخابرات از عدم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مخابرات در صندوق بازنشستگی کشوری گلایه دارند و خواستار پیگیری مطالبه خود از شرکت مخابرات هستند، در کسب اطلاع خبرنگار فارس در این باره اعلام شد که همه امور بازنشستگان در هر مجموعه ای پس از فراغت از کار، در صندوق بازنشستگی کشوری پیگیری می شود.
 
 
 
گلایه این کاربران از این است که باوجود اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در کشور، اما صندوق بازنشستگی کشوری همچنان بازنشستگان ۹ درصد مخابرات سراسر کشور را مشمول افزایش حقوق بازنشستگی نمی داند.
 
آنها درخواست پیگیری مطالبه خود را دارند و سوژه برای پیگیری از شرکت مخابرات ایران به خبرنگاران فارس اعلام شد.
 
در پیگیری خبرنگار از این شرکت برای کسب اطلاع در این باره، اعلام شد که بازنشستگان در هر مجموعه ای پس از فراغت از کار و مشمول شدن در بازنشستگی، از حیطه اختیارات آن مجموعه خارج می شوند و همه امور آنها در صندوق بازنشستگی کشوری پیگیری می شود. همچنان که افراد از مجموعه های مختلفی بازنشسته می شوند و طبق حق بیمه ای که در طول سال های اشتغال خود براساس قراردادی که داشته اند پرداخت کرده اند، از مزایای بازنشستگی بهره مند خواهند شد. به همین علت شرایط دریافتی های بازنشستگان با هم متفاوت است. از این رو این شرایط تابع نظر و تصمیمات صندوق بازنشستگی کشوری است.
 
اما خبرنگار به این توضیحات اکتفا نکرد و خواستار توضیحات رسمی از سوی شرکت مخابرات ایران شد. با وجود چندین بار پیگیری، تا لحظه انتشار این خبر موفق به دریافت پاسخ رسمی برای ارائه به مخاطبان نشد. با این حال پیگیری خبرنگار تا رسیدن به نتیجه در این باره ادامه دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.