اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

November 12, 2021
12:33 جمعه، 21ام آبانماه 1400
کد خبر: 130323

اسپاتیفای با تصاحب Findaway سهم خود را در حوزه کتاب‌های صوتی افزایش می‌دهد

 
اسپاتیفای قصد دارد پلتفرم تولید و توزیع کتاب‌های صوتی Findaway را خریداری کند، هرچند ارزش این معامله هنوز مشخص نشده ولی می‌تواند به درآمدزایی اسپاتیفای از طریق صنعت کتاب‌های صوتی کمک کند.
 
پلتفرم Findaway در زمینه تولید و انتشار کتاب‌های صوتی و ارائه خدمات مربوط به آن فعالیت می‌کند و حتی بستری را فراهم کرده که نویسنده‌ها بتوانند با گوینده‌ها در ارتباط باشند. با تصاحب این پلتفرم، اسپاتیفای می‌تواند به درآمد خوبی دست پیدا کند و به سرویس فروش کتاب و ناشر کتاب‌های صوتی تبدیل شود. هرچند پیشتر در مورد ورود به چنین حوزه‌ای تردید داشت ولی ظاهرا اکنون نوع نگاهش تغییر کرده است.
 
«نیر زیچرمن»، مدیر بخش کتاب‌های صوتی این شرکت می‌گوید:
 
با وجود این خرید، می‌توانیم کاتالوگ کتاب‌های صوتی را نیز به پلتفرم خود اضافه کنیم تا کاربران بتوانند به طور موثری تمام محتوای صوتی مورد نیاز خود را در یک پلتفرم دریافت کنند.
 
به گفته زیچرمن، تیم آن‌ها روی «ایجاد نوآوری» در این فضا تمرکز خواهد کرد تا کتاب‌های صوتی را تبدیل به «تجربه‌ای غنی‌تر» و همچنین «دموکراسی سازی» کند. علاوه بر این، اسپاتیفای طبق سنت دیرینه خود در بخش موسیقی و پادکست، قصد دارد روی کشف کتاب‌های صوتی جدید برای کاربران نیز تمرکز داشته باشد.
 
زیچرمن از افشا کردن جزئیات بیشتری درباره استراتژی اسپاتیفای در زمینه کتاب‌های صوتی خودداری کرد اما ظاهرا آن‌ها قصد دارند روی Voices که برای ایجاد کتاب‌ها استفاده می‌شود، تمرکز داشته باشند. او همچنین تایید کرد که اپلیکیشن اصلی اسپاتیفای احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۲ و زمانی که برخی از مشارکت‌های آن‌ها آغاز خواهد شد به کتاب‌های صوتی بیشتری دست پیدا خواهد کرد.
 
مهم‌تر از همه اینکه خرید جدید اسپاتیفای، راه جدیدی برای کسب درآمد به این شرکت ارائه خواهد کرد. Findaway در حق امتیازات نویسندگان سهیم است، با این وجود هر گاه کاربران کتابی را که توسط این شرکت توزیع شده خریداری کنند، اسپاتیفای نیز درآمد کسب خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.