تلفن همراه

گوشی

November 19, 2021
13:01 جمعه، 28ام آبانماه 1400
کد خبر: 130557

رندرهای گلکسی A13 طراحی آن را از همه زوایا به خوبی نشان می‌دهد

 
یکی از منابع آگاه بازار، رندرهای رسمی لو رفته گلکسی A13 را که انتظار می‌رود آذرماه رونمایی شود به اشتراک گذاشته که طراحی پنل جلویی و پشتی آن را به خوبی نشان می‌دهد.
 
هنوز تاریخ معرفی عرضه گلکسی A13 از سوی سامسونگ به صورت دقیق مشخص نشده است. اما گزارش‌های مختلفی در مورد مشخصات این گوشی هوشمند توسط منابع آگاه بازار منتشر شده که خبر از رونمایی آن طی دو هفته آینده می‌دهد.
 
گلکسی A12 نسل قبلی گلکسی A13 سامسونگ نوامبر ۲۰۲۰ رسما معرفی شد و اکنون «GizNext» رندر جددی از گلکسی A13 به اشتراک گذاشته که طراحی آن را نشان می‌دهد.
 
گلکسی A12 از نمایشگر مجهز به بریدگی قطره‌ای شکل مخصوص دوربین سلفی، حسگر اثر انگشت در کناره جانبی دستگاه و ماژول مربعی شکل دوربین بهره می‌برد. رندرهای گلکسی A13 نشان می‌دهد که طراحی پنل جلویی این گوشی هوشمند مشابه نسل قبلی خودش است و سامسونگ چنین طراحی را حفظ کرده است، اما طراحی ماژول دوربین پنل پشتی دستخوش تغییراتی شده و موبایل جدید با دوربین سه گانه با چینش عمودی عرضه خواهد شد.
 
 
در کناره سمت چپ دستگاه اسلات مخصوص سیم‌کارت قابل رویت است و در کناره جانبی سمت راست موبایل نیز دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور یکپارچه با حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. براساس گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه این گوشی هوشمند در ترکیب رنگ مشکی، سفید، آبی و نارنجی عرضه خواهد شد.
 
انتظار می‌رود گلکسی A13 5G مجهز به نمایشگر ۶.۴۸ اینچی IPS LCD با وضوح +FHD است. مشخص نیست که آیا این گوشی هوشمند از نرخ تازه سازی بالایی پشتیبانی می‌کند یا خیر. در پنل جلویی موبایل احتمالا دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و در پنل پشتی آن نیز احتمالا دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی جای خواهد گرفت. گلکسی A13  احتمالا با چیپست دیمنسیتی ۷۰۰ از راه می‌رسد.
 
درنهایت باید دید موبایل جدید با چه مشخصاتی از راه می‌رسد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.