اپراتورها

تلفن همراه

November 28, 2021
11:01 یکشنبه، 7ام آذرماه 1400
کد خبر: 130822

رفع خرابی 80 مورد از تجهیزات مخابراتی با سامانه نظارت مردمی روابط عمومی

روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در راستای بهبود خدمت رسانی به شهروندان تهرانی، سامانه نظارت مردمی را از طریق شبکه های اجتماعی راه اندازی کرده است، که از ابتدای سال جاری بیش از 80 مورد گزارش های مردمی پیگیری و خرابی های تجهیزات مخابراتی منصوبه در سطح شهر، رفع مشکل شده است.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در طرح سامانه نظارت مردمی در اداره کل روابط عمومی، مشترکان با مشاهده تجهیزات مخابراتی معیوب از جمله پست، کافو، سیم کشی، حوضچه، دستگاه تلفن همگانی و سایر موارد، می توانند گزارش تصویری خرابی  تجهیزات مذکور را برای پیگیری و رفع نواقص از طریق شبکه های اجتماعی به شماره 09905413056 ارسال کنند.
شایان ذکر است کارشناسان
 
روابط عمومی مخابرات منطقه تهران پس از دریافت تصاویر مورد نظر از طریق شبکه های اجتماعی، ضمن ثبت و کدگذاری در سامانه نظارت مردمی، تصاویر خرابی تجهیزات مخابراتی را به مراکز مخابراتی منطقه تهران ارسال و ادارات کل مناطق مربوطه پس از پیگیری و رفع نواقص، گزارش تصویری از تجهیزات اصلاح شده تهیه می کنند و و در نهایت تصویر اصلاح شده به مشترک ارسال می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.