تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

December 1, 2021
11:23 چهارشنبه، 10ام آذرماه 1400
کد خبر: 130926

تعقیب قضائی آمازون در نیویورک به علت بی توجهی به حقوق کارگران

 
دادستان کل ایالت نیویورک از یک قاضی ایالتی خواسته تا بر عملکرد آمازون در زمینه حفظ امنیت کارگران در شرایط شیوع ویروس کرونا نظارت دقیق‌تری داشته باشد.
 
 به نقل از رویترز، دادستان کل نیویورک آمازون را به اهمال در زمینه حفظ امنیت و سلامت کارگران خود متهم کرده و افزوده اقداماتی که در گذشته برای مقابله با ویروس کرونا در آمازون انجام شده بودند نیز ناکافی بودند.
 
لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، همچنین خواستار صدور حکم دادگاه برای استخدام مجدد کریستین اسمالز است. آمازون این فرد را به اتهام نقض قرنطینه و رهبری اعتراضات مارس ۲۰۲۰ نسبت به شرایط نامناسب کاری اخراج کرد.
 
جیمز دموکرات که قصد دارد برای فرمانداری نیویورک نامزد شود، در ماه فوریه از آمازون در دادگاه ایالتی نیویورک در منهتن به دلیل پروتکل‌های ایمنی نامناسب آن برای هزاران کارگر در تأسیسات استیتن آیلند و یک مرکز توزیع در محله کوئینز شهر نیویورک طرح شکایت کرد.
 
وی قبلاً گفته بود که آمازون بیشتر به کسب سود و افزایش درآمد اهمیت می‌دهد تا حفظ ایمنی برای نیروهای کارش.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.