اپراتورها

تلفن همراه

December 7, 2021
11:40 سه شنبه، 16ام آذرماه 1400
کد خبر: 131118

اپراتورها برای ارتباطات مطلوب تلاش کنند

 
مشاور وزیر ارتباطات در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اپراتورها برای ایجاد ارتباطات مطلوب و ارتقا کیفیت شبکه برای مردم در روستا و شهرهای استان کرمانشاه تلاش کنند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، ایرج روحی مشاور وزیر ارتباطات در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح توسعه خدمات عمومی اجباری در سفر دو روزه به کرمانشاه در جلسه بررسی وضعیت ارتباطات استان با بیان اینکه باید پوشش حداکثری با هزینه حداقلی برای ارتباطات مردم در شهرها و روستاها داشته باشیم، گفت: همه‌ اپراتورها برای خدمت‌رسانی به مردم باید تلاش کنند تا ارتباطات مطلوب با کیفیت مناسب به همراه ارتقای کیفیت شبکه برای مردم در روستا و شهرهای استان کرمانشاه برقرار شود.
در ادامه شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه با ارائه گزارشی از وضعیت ارتباطی استان، بیان کرد: پروژه توسعه فیبرنوری مربوط به روستاهاست اما در استان کرمانشاه همه مسیرها به‌صورت رینگ برقرار است و شبکه فیبرنوری استان یک شبکه آماده برای برقراری ارتباطات در روستاها و شهرها محسوب می‌شود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه افزود: در کرمانشاه ۲ فاز توسعه فیبرنوری داریم که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و از ۲۵۰ کیلومتر این پروژه ۲۰۵ کیلومتر آن اجرایی شده است.
بهنیا با اشاره به اینکه استان کرمانشاه دارای ۱۷۱۴ روستای بالای ۲۰ خانوار است، گفت: ۱۱۶۰ روستا تحت پوشش ایرانسل و ۹۰۰ روستا دارای پوشش همراه اول، ۱۸۴ روستا دارای پوشش ارتباطی های‌وب هستند.
براساس این گزارش، جلسه بررسی وضعیت ارتباطات استان کرمانشاه با حضور مجری طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه، مسئولان حوزه USO و شرکت‌های خدمات ارتباطی همراه اول و ایرانسل برگزار شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.