تلفن همراه

گوشی

December 9, 2021
12:36 پنجشنبه، 18ام آذرماه 1400
کد خبر: 131197

گوشی تاشو اوپو فایند N در تاریخ ۲۴ آذر ماه از راه می‌رسد

 
اوپو از اولین گوشی تاشو خود طی رویداد «INNO Day 2021» با نام اوپو Find N در تاریخ ۲۴ آذر ماه (۱۵ دسامبر) رونمایی می‌کند.
 
این شرکت چینی با انتشار توییتی طرح کلی گوشی تاشو خود را به نمایش گذاشته است. اوپو برای ساخت این گوشی تاشو ۴ سال به تحقیق و توسعه پرداخته و ۶ مدل پروتوتایپ مختلف تولید کرده. اکثر گوشی‌های موجود در بازار از نظر طراحی، نرخ تازه سازی نمایشگر، عکاسی، شارژ سریع و … شباهت‌های بسیاری به یکدیگر دارند.
 
در واقع صنعت موبایل در این زمینه‌ها به یک محدودیت رسیده و اکنون شرکت اوپو قصد ورود به بازار گوشی‌های تاشو را دارد. این عرضه هنوز زمان زیادی برای خلاقیت و ایده‌های جدید دارد و می‌توان کاربران را شگفت زده کرد. این شرکت کار روی گوشی اوپو Find N را از سال ۲۰۱۸ آغاز کرده است. «لاو» یکی از مدیران اوپو می‌گوید: محصول را باید زمانی که آماده ارائه یک تجربه کاربری عالی است روانه بازار کرد و عجله برای همگام شدن با دیگر شرکت‌ها کار درستی نیست.
 
او در ادامه گفت گوشی اوپو Find N دستگاهی زیبا و کاربر پسند خواهد بود. اوپو تلاش کرده تا مشکلات گوشی‌های تاشو همچون چروکیدگی نمایشگر و دوام آن‌ها را برطرف کند. گوشی تاشو جدید اوپو به یک نمایشگر داخلی اولد ۸ اینچی LTPO با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز مجهز است.
 
نمایشگر بیرونی از رفرش ریت ۶۰ هرتزی بهره می‌برد که یک حفره میزبان دوربین سلفی خواهد بود. دوربین اصلی این دستگاه ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 است که در کنار لنز ۱۶ مگاپیکسلی IMX481 سونی و ۱۳ مگاپیکسلی S5K3M5 سامسونگ به کاربر خدمت رسانی می‌کند. همچنین دوربین جلویی این دستگاه ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ ۶۵ واتی، تراشه اسنپدراگون ۸۸۸، رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی از دیگر مشخصات این گوشی هستند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.