اپراتورها

تلفن همراه

December 10, 2021
22:45 جمعه، 19ام آذرماه 1400
کد خبر: 131221

حداقل دستمزد به ازای هر ساعت کار در تی موبایل به 20 دلار افزایش پیدا کرد

t-mobile-ceo-sievert-810x298_c.jpg
 
ICTna.ir – اپراتور مخابراتی تی موبایل امروز اعلام کرد مبلغ حداقل دستمزد برای همه کارمندان این شرکت به 20 دلار در ساعت افزایش یافته است.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، دستمزد برای کارمندان در موقعیت ها و مکان های T-Mobile متفاوت است. با این حال، صرف نظر از نقش و سمت، حداقل دستمزد در این شرکت برای همه آنها 20 دلار در ساعت خواهد بود.
 
مایک سیورت، مدیرعامل T-Mobile در این خصوص گفت: "امروز یک گام کوچک اما مهم را اعلام می‌کنم که در حال برداشتن آن هستیم تا مطمئن شویم فرهنگ قوی کارکنان مبتنی بر پاداش ما واقعاً به همه کسانی که در اینجا کار می‌کنند گسترش می‌یابد. تک تک کارمندان T-Mobile، حتی جدیدترین اعضای تیم ما که تازه شروع به ایجاد پایه مهارتی خود کرده اند، باید دستمزد رقابتی داشته باشند و دریافت کنند. بنابراین، ما تصمیم گرفتیم حداقل دستمزد سراسری را در T-Mobile حداقل 20 دلار در ساعت تعیین و اعمال کنیم. اکنون این امر برای تک تک کارکنان صرف نظر از نقش، وضعیت تمام وقت یا پاره وقت و زمان ورودشان به تی موبایل اعمال می شود. حقیقت این است که اکثریت قریب به اتفاق کارمندان ما در حال حاضر بسیار بالاتر از این سطح درآمد دارند، به‌ویژه زمانی که حقوق تشویقی و پاداش در محاسباتشان در نظر گرفته شود. اما این حرکت در مورد گنجاندن یک ویژگی برای همه تی موبایلی هاست و ما می‌خواستیم خطی را ترسیم کنیم که تضمین کند هیچ کارمندی از آن کمتر دریافت نمیکند".
 
طبق اعلام، حداقل 20 دلار در ساعت بعنوان پایه حقوق حداقلی این اپراتور مخابراتی، شامل کمیسیون می شود. این بدان معناست که اگر یک کارمند در بخش فروش کار کند و پس از کمیسیون و سایر مشوق های فروش به طور متوسط ​​کمتر از 20 دلار در ساعت درآمد کسب کند، T-Mobile این شکاف را پر می کند تا به مرز 20 دلار در ساعت برسد.
 
علاوه بر این، منابع خبری در تی موبایل می گویند کارکنان فروشگاههای تی موبایل، 50 سنت افزایش نسبت به نرخ پایه موجود خود دریافت خواهند کرد. این احتمالاً مهم‌ترین خبر برای این دسته از کارمندان تی موبایل است، زیرا اکثر آنها در حال حاضر با کمیسیون به مرز 20 دلار در ساعت رسیده‌اند.
 
این خبر بیان می‌کند که اکثر کارمندان این اپراتور در سراسر دنیا، در حال حاضر بیش از 20 دلار در ساعت درآمد دارند، بنابراین این تصمیم جدید، بیشتر بر کارکنان کم‌درآمد T-Mobile تأثیر می‌گذارد. علاوه بر این، اعمال حداقل 20 دلار در ساعت پس از کارمزد و کمیسیون و «پرداخت تشویقی و پاداش» محاسبه خواهد شد، و انتشار این خبر با جمله بندی خاص آن از نظر برخی غلو آمیز به نظر میرسد. 
 
دستمزدهای منصفانه در حال حاضر تا حدودی در کانون توجه کانون ها و انجمن های کارکنان هستند، به طوری که برخی از رستوران ها و مشاغل به دلیل کمبود کارگر، ساعات کاری خود را کاهش داده یا حتی با هم تعطیل می شوند. شرکت هایی مانند استارباکس شاهد تشکیل اتحادیه های کارگری در مقابل دستمزد پایین هستند و Kellogg (شرکت صنایع غذایی آمریکایی که در زمینه تولید و توزیع غلات صبحانه، برگه ذرت، غذاهای گیاهی، وافل، تردک، کلوچه و چیپس فعالیت میکند) به جای پرداخت دستمزد بیشتر، حدود 1400 کارگر معترض خود را تغییر داد!
 
منابع می گویند افزایش دستمزد از اول دسامبر آغاز شد و برای حقوق ماه بعد اعمال خواهد شد.
 
تی-موبایل یک شرکت هلدینگ ارائه‌دهنده خدمات تلفن همراه آلمانی (و عملا چندملیتی) است، که یکی از شرکت‌های تابعه دویچه تلکوم به‌شمار می‌آید. تی موبایل، در عمل مالکیت و مدیریت بر شبکه تلفن همراه شرکت دویچه تلکوم را در اختیار دارد و ارائه‌کننده خدمات شبکه تلفن همراه در ۱۱ کشور اروپایی، ایالات متحده آمریکا، کانادا و پورتوریکو می‌باشد.
 
تی موبایل پس از وودافون، بهارتی ایرتل و تلفونیکا به‌عنوان چهارمین اپراتور چندملیتی بزرگ موبایل جهان شناخته می‌شود. این اپراتور، با در اختیار داشتن  بیش از ۲۵۰ میلیون مشترک خطوط تلفن همراه، دهمین اپراتور بزرگ موبایل جهان، به‌شمار می‌آید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.