سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

December 14, 2021
16:56 سه شنبه، 23ام آذرماه 1400
کد خبر: 131375

آی‌مک پرو ۲۷ اینچی احتمالا بهار ۲۰۲۲ با نمایشگر MiniLED از راه می‌رسد

 
اپل چند ماه پیش سری آی‌مک را با مدل ۲۴ اینچی جدید و چیپست اختصاصی M1 به‌روز کرد. حالا کاربران انتظار دارند که نسخه جدید آی‌مک پرو هم با تراشه اختصاصی اپل به بازار بیاید. در گزارشی جدید گفته شده که آی‌مک پرو ۲۷ اینچی با نمایشگر MiniLED بهار ۲۰۲۲ روانه بازار می‌شود.
 
وب‌سایت Display Supply Chain در گزارش جدیدی مدعی شده که آی‌مک پرو ۲۷ اینچی در فصل بهار سال آینده معرفی می‌شود. این گزارش می‌گوید کامپیوتر اپل نمایشگر MiniLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و پنل پشتی اکسید خواهد داشت. اگر این گزارش صحیح باشد، فناوری نمایش پرو موشن برای اولین بار به سری آی‌مک می‌آید.
 
آی‌مک پرو ۲۷ اینچی احتمالا در مدل پایه با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD عرضه می‌شود تا فرقی با مک‌بوک پروهای جدید نداشته باشد. افزون بر این، کاربران احتمالا می‌توانند برای چیپست این دستگاه بین M1 پرو و M1 مکس انتخاب داشته باشند.
 
 
آی‌مک پرو ۲۷ اینچی بهار سال آینده عرضه می‌شود
پیش‌تر در شایعات گفته شده بود که آی‌مک پرو بعدی در همین حوالی زمانی معرفی می‌شود، اما با تایید Display Supply Chain حالا با اطمینان بیشتری می‌توانیم منتظر این محصول باشیم. این شرکت معمولا اطلاعات خود را از سازندگان نمایشگرها می‌گیرد و از نظر زمانی دقت بالایی دارد.
 
در گزارش امروز به تاریخ عرضه برخی دیگر از محصولات آینده اپل هم اشاره شده است. این گزارش جدید می‌گوید آیپد و مک‌بوک مجهز به پنل OLED تا سال ۲۰۲۳ وارد بازار نمی‌شوند و احتمالا برای معرفی آن‌ها باید منتظر فرا رسیدن سال ۲۰۲۴ باشیم.
 
«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ قبلا گفته بود که آی‌مک رده بالا در سال ۲۰۲۲ با اپل سیلیکون معرفی می‌شود، اما بعدا مدعی شد که کوپرتینویی‌ها عرضه این دستگاه را به تعویق انداخته‌اند تا تمرکز خود را روی تولید آی‌مک ۲۴ اینچی با تراشه M1 بگذارند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.