تبلت

تلفن همراه

December 18, 2021
16:44 شنبه، 27ام آذرماه 1400
کد خبر: 131491

سامسونگ یک تبلت ویژه کودکان معرفی کرد

 
سامسونگ تبلت کودکان GALAXY TAB A KIDS را با امکان نظارت کامل والدین معرفی کرد .
 
بازار تبلت‌ها رونق چند سال پیش را  ندارد اما چند وقتی است که با استقبال کودکان، نوجوانان و حتی طراح‌ها مواجه شده و کمی رشد کرده است. سامسونگ از این رو به تازگی تبلت Galaxy Tab A Kids را برای کودکان معرفی کرده که از قابلیت‌ها و مشخصاتی ویژه برای این گروه از کاربران برخوردار است.
 
این تبلت که نسخه‌ای از گلکسی تب A7 Lite به شمار می‌آید، در همکاری با برخی شرکای تجاری سامسونگ مانند LEGO، اپلیکیشن‌های سرگرمی کودکانه داشته و بیشتری از 20 نرم‌افزاری آموزشی روی آن نصب شده است. سامسونگ گلکسی تب A کیدز را به یک دستیار دیجیتال به نام Marusia نیز مجهز کرده که برای بچه‌ها موسیقی، داستان و بازی پخش می‌کند. 
 
این دستگاه در رنگ‌های روشن به بازار عرضه خواهد شد و بر اساس اعلام سامسونگ، با قیمتی در حدود 200 یورو قابل خریداری خواهد بود.
 
سامسونگ Galaxy Tab A Kids را قعلاً تنها در کشور روسیه عرضه کرده و هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ معرفی آن برای دیگر نقاط جهان ارائه نداده است.
 
رابط کاربری ویژه کودکان این تبلت به پدر و مادرها اجازه می‌دهد تا دسترسی بچه‌ها به محتوا را محدود کرده و روی آن نظارت کامل داشته باشند. گلکسی تب A کیدز به یک کاور مقاوم در برابر شوک مجهز شده تا در هنگام افتادن ناگهانی، آسیبی به آن وارد نشود. تامین انرژی این دستگاه نیز بر عهده یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی گذاشته شده که برای 24 ساعت از شارژ مجدد بی نیاز است.
 
نمایشگر TFT تبلت Galaxy Tab A Kids اندازه‌ای 8.7 اینچی داشته و با حاشیه‌های نازک، رزولوشن 340 در 800 پیکسل را به نمایش در می‌آورد. در بخش سخت‌افزاری نیز حضور تراشه Helio P22T با هشت هسته را شاهد هستیم که حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی در کنار آن قرار گرفته‌اند.
 
این تبلت Wi-Fi یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین عقب 8 مگاپیکسیلی دارد نیز که با وضوح Full HD فیلم‌برداری می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.