اپراتورها

تلفن همراه

December 20, 2021
14:09 دوشنبه، 29ام آذرماه 1400
کد خبر: 131549

ارائه سرویس های متنوع و اپلیکیشن های مخابراتی در نمایشگاه تلکام

thum-85d810857c2bb232d871-25_38472.jpg
 
مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات ایران در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تلکام، ضمن ارائه کمپین های متنوع با تخفیفات ویژه، از جدیدترین محصولات فناورانه در بخش های تجاری، سازمانی و خانگی و اپلیکیشن های مخابراتی رونمایی به عمل می آورد.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام ضمن اعلام مطلب فوق گفت: این گروه به عنوان مجموعه شرکت های حوزه مخابرات ، با محوریت شرکت مخابرات ایران و حضور شرکتهای مجتمع صنعتی رفسنجان، شرکت تحقیقاتی آزمون کیفیت، شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران، شرکت بهینه پردازش، شرکت فراز فنون مرکزی، شرکت امید ژرف نگر، شرکت نوران ارتباط پایدار، شرکت کاراشاپ، شرکت شسکام و شرکت کابلهای مخابراتی شهید قندی در بیست و دومین نمایشگاه مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه حضور می یابد.
 
وی افزود: در همین راستا شرکت مخابرات ایران در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تلکام، ضمن ارائه کمپین های متنوع با تخفیفات ویژه، از جدیدترین محصولات فناورانه در بخش های تجاری، سازمانی و خانگی و اپلیکیشن های مخابراتی رونمایی به عمل می آورد.
 
مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: سرویس های متنوعی مانند تانوما، پابلیک وای فای، سرینو، مخابرات من و دیجیتما در نمایشگاه ارائه می شود.
 
بیدخام گفت: تحقق دولت الکترونیکی و توسعه پایدار در حوزه اقتصاد دیجیتال با کمک شرکت‌های خصوصی و تقویت نهضت تولید محتوا میسر خواهد بود و این نمایشگاه فرصتی است تا توانمندی‌های دانش بنیان نخبگان جوان ایرانی، در حوزه ICT به معرض دید عموم گذاشته شود.
 
وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه تلکام به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نقش مهمی در توسعه و بومی سازی این فناوری ارتباطات و مخابرات در کشور دارد.
 
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی، با هدف تعامل با بازیگران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و با محصولات متنوع و ارائه سرویس های مختلف از دوم تا پنجم دی ماه ۱۴۰۰ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.