اپراتورها

اینترنت و شبکه

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

December 22, 2021
14:25 چهارشنبه، 1ام دیماه 1400
کد خبر: 131614

همزمان با نمایشگاه تلکام ۲۰۲۱؛ برگزاری دوره های آموزشی کاربردی در غرفه شرکت مخابرات ایران

همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه(تلکام ۲۰۲۱) دوره های آموزشی کاربردی برای مخاطبان و بازدیدکنندگان در سالن شماره ۷ ، غرفه شرکت مخابرات ایران برگزار می شود.
 
به گزارش ستاد خبری بیست و دومین نمایشگاه تلکام ، شرکت مخابرات ایران دوره های آموزشی کاربردی مختلفی مانند تحول دیجیتال-توسعه پایدار و مسئولیتهای اجتماعی ، شبکه گسترده نرم افزاری تعریف شده ، فضای مجازی، Public WIFI، ارز دیجیتال، SIP Trunk ,SIP Phone، خدمات دولت هوشمند به شهروندان ، FTTH ، در طول روزهای برگزاری نمایشگاه در سالن شماره ۷ تشکیل می دهد.
 
بر اساس این خبر، دوره های آموزشی کاربردی یاد شده در چهار روز نمایشگاه به شرح جدول زیر برگزار و از طریق لینک های مندرج در جدول به صورت آنلاین از درگاه های فضای مجازی پخش خواهد شد.
 
SIP Trunk ,SIP Phone : https://www.aparat.com/event/۵۷۹۴ارز دیجیتال : https://www.aparat.com/event/۵۷۹۸فضای مجازی : https://www.aparat.com/event/۵۷۹۵تحول دیجیتال-توسعه پایدار و مسئولیتهای اجتماعی : https://www.aparat.com/event/۵۷۹۶FTTH : https://www.aparat.com/event/۵۷۹۷Public WIFI : https://www.aparat.com/event/۵۷۹۹خدمات دولت هوشمند به شهروندان : https://www.aparat.com/event/۵۸۰۰ SdWan : https://www.aparat.com/event/
 
 
این خبر می افزاید : نمایشگاه تلکام۲۰۲۱ به عنوان بزرگترین رویداد تخصصی فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ICT از روز دوم الی پنجم دی ماه ۱۴۰۰ برگزارمی شود و شرکت مخابرات ایران در سالن شماره ۷ میزبان بازدیدکنندگان می باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.