سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

December 24, 2021
12:56 جمعه، 3ام دیماه 1400
کد خبر: 131662

توسعه فناوری سیستم‌های تصفیه هوا و معرفی آن‌ها در نمایشگاه CES 2022، توسط ال‌جی

WhatsApp Image 2021-12-24 at 12.51.51 (1).jpeg
با فناوری اختصاصی LG PuriCare AeroTower می‌توان در همه جای خانه از هوای تازه‌ لذت برد.
راه حل یکپارچه مراقبت از هوای خانه ال‌جی الکترونیکس (LG) که برای ارائه مزایای سیستم‌های تصفیه‌ی هوا، سرمایش و گرمایش با استایلی مدرن طراحی‌شده، قرار است برای اولین بار در نمایشگاه CES 2022 معرفی شود. سیستم تصفیه هوای جدید PuriCare AeroTower که برایبا توجه به سبک زندگی امروزی ساخته‌شده است، با فراهم آوردن راحتی باعث می‌شود تا هر فعالیتی در فضای داخلی خانه دل‌پذیرتر و راحت‌تر شود.
LG PuriCare AeroTower برای استفاده در تمام طول سال ایده‌آل است و هوای خالص و تمیز را به‌صورت 360 درجه و در یکی از سه حالت گرمایش، حالت فن و حالت پخش هوا به گردش در می آورد.
کاربر می‌تواند از حالت گرمایش که حداکثر 30 درجه سانتی‌گراد است برای وزش هوای گرم در روزهای سرد سال استفاده کند. این سیستم می‌تواند در کمتر از 10 دقیقه دمای هوای اتاق را به میزان پنج درجه سانتی‌گراد افزایش دهد1. 
در حالت Fan نیز دستگاه نسیم تازه و خنک منتشر می‌شود و کاربر می‌تواند تا 10 درجه میزان فشار وزش باد را به سلیقه‌ی شخصی خودتنظیم کند. حالت Diffusion (پخش هوا) کیفیت بهینه‌ی هوا در هر فصل از سال را تضمین می‌کند و هوای تمیز و فیلترشده را از طریق Air Guard به سمت بالا و بیرون به‌منظور گردش هوای وسیع‌تر و قوی‌تر ارائه می‌کند2.
با استفاده از فناوری Air Valley ال‌جی، تصفیه‌کننده هوا جریانی از هوا را شبیه به طراحی شیار دستگاه ایجاد می‌کند. نتیجه‌ی آن‌که معمولاً به‌عنوان اثر Coandă شناخته می‌شود، نسیمی ثابت و خنک است که می‌تواند در تمام فضای اتاق احساس شود.
پره‌های مخروطی و عمودی PuriCare AeroTower کاملاً بی‌صدا هستند به‌طوری‌که فقط 23 دسی‌بل صدای باد از آن‌ها به گوش می‌رسد؛ همچنین با طراحی استوانه‌ای براق، زیبا و مدرنی که دارند به‌خوبی با هر نوع دکوراسیونی سازگاری پیدا می‌کنند. جدیدترین مدل LG PuriCare در دو رنگ جذاب بژ و نقره‌ای عرضه خواهد شد3.
سیستم PuriCare AeroTower ال‌جی با گواهی‌نامه‌ی آژانس‌های بین‌المللی مانند  IBR Laboratories  برای بهبود کیفیت هوای داخلی عرضه می‌شود. فیلترهای چندمرحله‌ای True HEPA در این سیستم می‌تواند تا 99.97 درصد ذرات معلق بسیار ریز هوا تا اندازه‌ی 0.3 میکرونی را جذب کنند4. 
از دیگر مزایای این محصول جدید باید به فناوری LG UVnano اشاره کرد که از نور ماوراء بنفش-سی (ultraviolet-C) برای کاهش باکتری‌هایی استفاده می‌کند که اغلب روی فن دستگاه جمع می‌شوند5.
در کنار عملکرد و طراحی بسیار شیک، جدیدترین محصول تصفیه هوای ال‌جی با توجه به تجربه‌ی کاربران، راحتی بسیار زیادی را ارائه می‌دهد.
مشتریان می‌توانند بدون اتلاف وقت انواع داده‌های کیفیت هوا را در صفحه‌نمایش LCD دستگاه یا اپلیکیشن رایگان موبایل LG ThinQ بررسی و مشاهده کنند. این اپلیکیشن که برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS موجود است همچنین به دستگاه اجازه می‌دهد تا هرلحظه که کاربر اراده می‌کند عملکرد دستگاه تصفیه هوا را کنترل و تنظیمات دلخواه خود را از خارج از خانه اعمال کند.
لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم‌خانگی و راه‌کارهای تهویه مطبوع ال‌جی، در این رابطه گفت: «فن تصفیه‌کننده هوای جدید PuriCare AeroTower ما با توجه به سبک زندگی خانگی امروزی طراحی‌شده است. این دستگاه تمامی وظایف سرمایش، گرمایش یا تصفیه‌کنندگی را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد و در طول فعالیتش عالی به نظر می‌رسد.»
برای دیدن PuriCare AeroTower جدید ال‌جی، می‌توانید از غرفه نمایشگاه مجازی ال‌جی در نمایشگاه CES 2022 که از 15 دی ماه آغاز می‌شود، دیدن کنید.
 
1 آزمایش در فضایی به وسعت 19 مترمربع در مرکز آزمایشگاه محیطی ال‌جی انجام شد. همچنین بر اساس نتایج تست داخلی ال‌جی که با مدل‌های فروخته‌شده در بازار کره انجام‌شده است. نتایج ممکن است بسته به محیط استفاده واقعی متفاوت باشد.
2 حداکثر دسترسی به جریان هوا در 10 متر در حالت مستقیم اندازه‌گیری شده است.
3 رنگ ممکن است بسته به بازار متفاوت باشد.
4 آزمایش‌شده با توجه به تست‌های انجام‌شده توسط آزمایشگاه‌های IBR SGS با استفاده از روش تست مطابق با فیلتر IEST RP CC001.6 (2016) HEPA و فیلتر ULPA.
5 آزمایش‌شده توسط TÜV Rheinland با مقایسه تعداد کلونی‌ها (استافیلوکوکوس اورئوس، استافیلوکوکوس اپیدرمیدیس، کلبسیلا پنومونیه) به ترتیب در درجه‌ی پایین فن پس از قرار دادن موارد آزمایشی باکتری در معرض LG UV LED به مدت یک ساعت با سرعت فن در سطح یک. نتیجه ممکن است در شرایط استفاده واقعی محصول متفاوت باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.