اپراتورها

تلفن همراه

December 25, 2021
16:38 شنبه، 4ام دیماه 1400
کد خبر: 131706

به دنبال همگامی با آخرین روندهای فناوری جهانی هستیم

 
معاون شرکت مخابرات گفت: شرکت مخابرات ایران، موتور محرک صنعت ICT است و علاوه بر ارائه خدمات پایه مخابراتی به دنبال همگامی با آخرین رویداد فناوری در سطح جهانی هستیم.
 
به گزارش شرکت مخابرات ایران، نبی زاده ضمن اعلام مطلب فوق بیان کرد : بخش راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران با گسترش بازار ارتباطات اهمیت بیشتری پیدا می کند که شامل سوگیری سازمان در داخل و خارج از کشور است.
 
وی افزود: پیش بینی برنامه و نقشه راه شرکت، توسط معاونت راهبرد تهیه می شود که در راستای آن توسعه کسب و کار اتفاق می افتد و به دلیل اینکه شرکت ها به محصولات فعلی خود متکی نیستند به دنبال خلق زنجیره ارزش در حوزه ی جدید هستند.
 
نبی زاده با اشاره به اینکه ترکیبی از محصول و فروش در مخابرات ایران نیز توسط معاونت راهبرد ایجاد می شود تا مشتری تجربه بهتری داشته باشد گفت: اکنون با فعالیت های معاونت راهبرد انواع قراردادهای مشارکتی به شرط مرتبط بودن با کسب و کار مخابرات قبل اجرا ست که نمونه های از آن نیز تا کنون تهیه و اجرایی شده است.
 
نبی زاده افزود: به خصوص در حوزه نرم افزار محتوا و ترافیک اینترنت از این نوع قرارداد ها حمایت می کنیم.
 
همچنین، معاون راهبرد شرکت مخابرات اظهار داشت: مفاهیمی که در حوزه فناوری در دنیا ایجاد شده است هنوز بسیار بالاتر از وضعیت فعلی کشورمان است و شرکت مخابرات به عنوان اپراتور زیرساختی کشور، می تواند پل ارتباطی مفاهیم فناوری جهان مانند هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و بلاک چین با شرکت های داخلی باشد.
 
وی خاطر نشان کرد: صنایع جدید فناوری مانند بلاک چین و هوش مصنوعی بازار هدف خود را گسترده تر از حوزه مخابرات تعریف کرده اند و با حمایت دولت و سرمایه گذاری های بیشتر شرکت مخابرات ایران، می توانند در افزایش" GDP" و به روز شدن اقتصاد دیجیتال کشور نیز مشارکت جدی داشته باشد.
 
نبی زاده در توصیف چالش های شرکت مخابرات گفت: علی رقم مشکلات به ویژه در ده سال گذشته با تمام توان سرمایه گذاری کرده ایم و به دلیل اینکه زیر ساخت مخابرات یک زیرساخت ملی و مصادیقی از نقش آفرینی ملی حاکمیت و اقتصاد پایه دیجیتال است که با تلاش بی وقفه مخابرات در کشورها پیش می رود.
 
وی افزود: بنابراین برای ایفای این نقش مهم تمام بخش های حاکمیتی و ملی وزارتخانه های مرتبط باید به مجموعه ارتباطات کمک کنند تا اقتصاد دیجیتال به معنی واقعی کلمه در کشورمان نهادینه شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.