5G, 6G, vRAN, OpenRAN

تلفن همراه

گوشی

December 26, 2021
21:34 یکشنبه، 5ام دیماه 1400
کد خبر: 131740

مدیرعامل GLX درباره شاهین ۳: کیفیت‌مان را افزایش داده‌ایم

 
جی‌ال‌ایکس در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۰ با چندین محصول جدید حاضر شده بود که مهمترین آن‌ها، جی‌ال‌ایکس شاهین ۳ است. این گوشی یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G بازار بوده و قرار است با میان‌رده‌های بازار رقابت کند.
 
جی‌ال‌ایکس شاهین ۳ اولین گوشی ایرانی با پشتیبانی از تکنولوژی 5G است که مشخصات قابل قبولی داشته و مدیرعامل این شرکت «حمید سعیدی» بر کیفیت آن تاکید زیادی دارد. سعیدی به دیجیاتو در رابطه با حرف و حدیث‌های پیرامون گوشی‌های ایرانی می‌گوید: «شرکت‌های کمی در دنیا هستند که گوشی‌ها را طراحی می‌کنند. این شرکت‌ها عموما طراحی‌های خود را به برند‌های سراسر دنیا می‌فروشند که عموما هم در قالب مشارکت محدود است. برای مثال همین شاهین ۳ که به صورت اختصاصی در بازار خاورمیانه توسط جی‌ال‌ایکس عرضه می‌شود، در آمریکا، آفریقا و ویتنام هم عرضه می‌شود، اما صدمه‌ای به بازار ما وارد نمی‌کند چون انحصاری برای همان بازار است. به منظور کاهش هزینه‌ها، مجبور هستیم با شرکت‌های دیگر همکاری کنیم، اما اگر استقبال کاربران از گوشی‌های ما بیشتر شد، یه سراغ طراحی‌های اختصاصی می‌رویم.»
 
البته شاهین ۳ از همین ابتدای حضور خود در بازار کشور، با رقبای زیادی روبرو شده است؛ از سنیگن‌وزن‌های بازار مانند سامسونگ و شیائومی گرفته تا برند‌هایی مانند ریلمی و پوکو، همگی رقبای شاهین ۳ هستند.
 
با این وجود سعیدی باور دارد با تکیه بر جدیدترین فناوری‌های روز مانند 5G و دوربین‌های پیشرفته با بهره‌مندی از هوش مصنوعی، می‌توان در همین بازار نیز رقابت کرد و با توجه به این که جی‌ال‌ایکس هم در طول این ۱۴ سال پیشرفته داشته، کاربران بیشتر از قبل به سراغ برند‌های ایرانی می‌روند، خصوصا که شاهین ۲ توانسته بود رضایت ۹۵ درصد از خریداران را جلب کند.
 
سعیدی در ادامه صحبت‌های خود با دیجیاتو به این نکته اشاره می‌کند که هدف شرکت جی‌ال‌ایکس ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش و همکاری با شرکت‌های تولید‌کننده لوازم جانی است تا خریداران گوشی‌های این شرکت از این نظر با مشکلی مواجه نشوند.
 
با این حال باید دید شاهین ۳ چقدر می‌تواند در بازار موبایل کشور که معمولا روی خوشی به برند‌های ایرانی نشان نداده، موفق شود. آیا تضمین کیفیت بهتر و مشخصات فنی بروز می‌تواند برگ برنده جی‌ال‌ایکس باشد؟
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.