تلفن همراه

گوشی

December 28, 2021
16:47 سه شنبه، 7ام دیماه 1400
کد خبر: 131821

موتورولا به دنبال ساخت نسل سوم گوشی تاشوی ریزر

dbohn_201023_4260_0008.0.0-780x470.jpg
شواهد نشان می‌دهد که موتورولا این روزها در حال کار روی نسل جدیدی از گوشی‌های تاشوی سری ریزر (Razr) است.
 
چن جین، مدیرکل بخش موبایل لنوو در چین با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، اطلاعاتی را در خصوص گوشی تاشوی جدید موتورولا منتشر و اعلام کرد که مهندسان این شرکت مشغول کار روی عضو جدید این خانواده هستند.
 
در حال حاضر، لنوو مدیریت کسب‌وکار موبایل موتورولا را برعهده دارد. البته گوشی‌های تاشوی قبلی موتورولا چندان مورد استقبال واقع نشد و قیمت بالای آن نیز بسیاری از علاقه‌مندان را از خرید منصرف می‌کرد.
 
با استناد به اطلاعاتی که در پست مدیر لنوو آمده، می‌توان گفت که این گوشی تاشوی جدید مجهز به پردازنده قوی‌تر، رابط کاربری بهتری و طراحی مدرن‌تر عرضه خواهد شد. فعلا جزییات بیشتری در خصوص مشخصات فنی و قابلیت‌های احتمالی این گوشی در دست نیست و مشخص نیست که آیا این گوشی قادر به رقابت با محصولات تاشویی که این روزها تعدادشان در بازار رو به افزایش است، خواهد بود یا خیر.
 
این احتمال وجود دارد که موتورولا تغییرات محسوسی را در نسل سوم گوشی‌های تاشوی خود اعمال و آن را به در قامت یک محصول تمام‌عیار روانه بازار کند. در حال حاضر شرکت‌هایی همچون سامسونگ و هواوی، چند مدل گوشی تاشو را عرضه کرده‌اند که هر کدام از قابلیت‌ها و جذابیت‌های خاصی بهره می‌برند و به نظر موتورولا، کار سختی را در جلب نظر خریداران پیش رو دارد.
 
علی‌رغم پست منتشرشده توسط یکی از مدیران لنوو، مانوئل فوز، سخنگوی موتورولا در پاسخ به انتشار این خبر اعلام کرد که فعلا نمی‌تواند در خصوص محصولات آینده این شرکت اظهارنظر کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.