اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

January 2, 2022
11:50 یکشنبه، 12ام دیماه 1400
کد خبر: 131935

مرکز موقت واکسیناسیون در وزارت ارتباطات راه اندازی شد

 
برای تسهیل در واکسیناسیون کارکنان وزارت ارتباطات، شرکت ها و سازمان های تابعه و خانواده آنان، از 12 تا 15 دی ماه مرکز موقت واکسیناسیون در این وزارتخانه راه اندازی شد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با هماهنگی انجام شده بین اداره کل پشتیبانی، رفاه و امور قراردادها وزارت ارتباطات با مرکز بهداشت و به منظور تسهیل در تزریق واکسن همکاران و خانواده های آنان مرکز موقت واکسیناسیون در سالن همایش های شهید قندی مرکز روابط عمومی راه اندازی شده است.
بر همین اساس، همکاران وزارت ارتباطات و شرکت ها و سازمان های تابعه و خانواده های آنان می توانند با همراه داشتن کارت ملی و کارت تردد از امروز( یکشنبه) 12 تا 15 دی ماه سال جاری از ساعت 8 تا 14 به ورودی یک وزارت ارتباطات، سالن همایش های شهید قندی مراجعه و نسبت به تزریق دوز سوم واکسن خود اقدام کنند.
واکسن های موجود در این مرکز از نوع سینوفارم، برکت و پاستوکووک پلاس است.
همچنین افرادی که دوز نخست خود را تزریق کرده اند می توانند برای تزریق دوز دوم نیز مراجعه کنند.
لازم به یادآوری است که فرزندان کارکنان از 12 تا 18 سال مشمول واکسیناسیون دوز نخست و دوم هستند و تزریق دوز سوم شامل حال افراد بالای 18 سال می شود.
همکاران یا خانواده های آنان که دارای علائم مشکوک به ویروس کووید 19 یا سرماخوردگی هستند تا بهبود کامل از مراجعه خود داری کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.