اینترنت و شبکه

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

گجت

January 3, 2022
14:16 دوشنبه، 13ام دیماه 1400
کد خبر: 131979

آینه هوشمند SOUND MIRROR با الکسا و قابلیت پخش موسیقی معرفی شد

 
تا به حال به این فکر کرده‌اید که وقتی در مقابل آینه در حال آماده شدن هستید به موسیقی گوش کنید؟ شرکت ICON.AI با آینه هوشمند SOUND MIRROR که برای CES 2022 معرفی شده، این ایده نوآورانه را از طریق فرمان‌های صوتی الکسا محقق می‌کند.
 
آینه SOUND MIRROR که ICON.AI آن را با لقب «آینه آکوستیک» معرفی کرده، در طراحی‌های دایره‌ای یا نعل اسبی به بازار می‌آید و در ظاهر تا حدی شبیه یک آینه بزرگ و معمولی است. ولی در بخش پایینی آن شیارهایی برای بلندگو دیده می‌شود که موسیقی پخش می‌کند.
 
آینه هوشمند شرکت ICON.AI طوری طراحی شده تا بدون دست استفاده شود. کافیست آن را به شبکه وای فای وصل کنید تا با کمک فرمان‌های صوتی الکسا از سرویس استریم مورد علاقه خود درخواست پخش موسیقی داشته باشید. این دستگاه همچنین از طریق الکسا امکان گوش دادن به پادکست‌ها، بررسی اخبار، وضعیت آب و هوا یا تنظیم هشدار را فراهم می‌کند.
 
آینه هوشمند SOUND MIRROR در برابر آب مقاوم است
با SOUND MIRROR می‌توانید سایر دستگاه‌های هوشمند خانه را کنترل کنید. این محصول مجهز به فناوری بلوتوث است و به شما اجازه می‌دهد آهنگ‌ها را به‌طور مستقیم برای استریم از موبایل به آینه بفرستید. بدیهی است که چنین دستگاهی استانداردهای مقاومت در برابر آب را داشته باشد. SOUND MIRROR از استاندارد IPX6 بهره می‌برد.
 
این آینه هوشمند در چهار مدل با پرداخت‌های طلایی، کرومی، سیاه مات و سفید مات عرضه می‌شود. ICON.AI مدعی است که کیفیت صدای این دستگاه بسیار بالا و اثرگذار است، اما هیچ جزئیاتی درباره درایورها، تیوترها و ساب‌ووفرهای آن ارائه نکرده است.
 
این شرکت در زمینه تولید آینه‌های هوشمند اولین نیست. چند سال پیش شرکت Kohler در CES 2018 مجموعه‌ای از محصولات هوشمند سرویس بهداشتی را معرفی کرد که آینه Verdera Voice Lighted Mirror هم در میان آن‌ها بود. آن آینه هم می‌توانست با کمک الکسا کنترل سایر لوازم هوشمند خانگی را در دست بگیرد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.