اپراتورها

تلفن همراه

January 4, 2022
16:19 سه شنبه، 14ام دیماه 1400
کد خبر: 132018

ایرانسل حامی ورزش هندبال کشور شد

 
با امضای قراردادی بین ایرانسل و فدراسیون هندبال، ایرانسل رسماً حامی ورزش هندبال کشور شد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، صبح امروز سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰، طی مراسمی در ساختمان مرکزی ایرانسل، با حضور علیرضا پاکدل رئیس و جمعی از مدیران فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران و بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، همچنین دو عضو تیم ملی هندبال مردان و دو عضو تیم ملی هندبال بانوان به نمایندگی از ورزشکاران عضو تیم‌های ملی هندبال ایران و نیز خبرنگاران رسانه‌های ورزشی، قرارداد همکاری ایرانسل و فدراسیون هندبال برای حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران از ورزش هندبال کشور، امضا شد.
 
بر اساس این قرارداد، ایرانسل به عنوان حامی انحصاری، از تیم‌های ملی و رقابت‌های باشگاهی هندبال کشور، در همۀ سطوح و تمام رده‌های سنی، حمایت خواهد کرد.
 
در این مراسم همچنین از پیراهن جدید تیم ملی هندبال ایران رونمایی شد. طرح جدید این پیراهن، با لوگوی ایرانسل در جلوی پیراهن و لوگوی تلویزیون اینترنتی «لنز» ایرانسل در پشت پیراهن، اجرا شده است.
 
همچنین، لباس شمارۀ ۸ تیم ملی هندبال ایران، به نشانۀ «یار هشتم»، به صورت افتخاری به دکتر بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل، اهدا شد.
 
رئیس فدراسیون هندبال در این مراسم، با بیان اینکه از امروز، فصل جدیدی در ورزش هندبال کشور رقم خواهد خورد، تأکید کرد: با همراهی و پشتیبانی مجموعۀ خوشنام ایرانسل، امیدواریم بتوانیم بر مشکلات موجود در حمایت از ورزشکاران هندبالیست، بیش از پیش غلبه کنیم.
 
وی افزود: امروز در عرصه جهانی، مدیریت ورزشی الگوهایی را دارد که باعث پیشبرد اهداف آن شده و یکی از این الگوها، حضور صنایع و شرکت‌های بزرگ در ورزش است که باعث رشد ورزش دنیا می‌شود. ورزش ما هم قطعاً نیازمند حضور و حمایت حامیانی از این جنس است تا با توجه به جایگاه خاص ورزش در جامعه، پیروزی‌های ورزشی، باعث شادی و نشاط در اجتماع شود.
 
پاکدل با بیان اینکه «به ایرانسل بابت موفقیت و پیشگامی در انجام برنامه‌های مسؤولیت اجتماعی، تبریک می‌گویم»، گفت: رد پای حضور ایرانسل در ورزش، روزبه‌روز پر رنگ‌تر می‌شود و من به نمایندگی از خانوادۀ هندبال و جامعۀ ورزش، از ایرانسل، به‌خصوص دکتر عباسی‌آرند، هیأت‌مدیره و مدیران ایرانسل تشکر می‌کنم و امیدوارم که در آیندۀ درخشان هندبال، نقش و سهم پررنگی داشته باشید.
 
وی با بیان این مطلب که امروز با رفع دغدغۀ مالی، یکی از مشکلات و خلأهای هندبال برطرف شد و دوستان ایرانسل با توجه به ردپای این مجموعه در ورزش کشور و حسن نظری که داشتند، در کنار ما قرار گرفتند، تأکید کرد: ایرانسل از امروز در کنار هندبال قرار گرفت و امیدواریم این حضور، باعث رشد هر چه بیشتر ورزش هندبال در کشورمان شود.
 
در ادامۀ این مراسم، مدیرعامل ایرانسل، ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) و دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، با ارائۀ تاریخچه‌ای از شکل‌گیری و اهم فعالیت‌ها و اقدامات ایرانسل، ارائه خدمات به نسل جوان و جدید به عنوان مخاطب اصلی و توجه به ورزش به عنوان یکی از علاقه‌مندی‌های این جوانان را، یکی از افتخارات ایرانسل دانست و گفت: خود را متعهد می‌دانیم که در حد توان، از ورزش کشور حمایت کنیم.
 
وی تجربۀ بین‌المللی ایرانسل در همکاری با لالیگا در حوزۀ آموزش و استعدادیابی و نیز حمایت ایرانسل از کاروان ایران در المپیک و تیم‌های ورزشی پرطرفدار داخلی را از مهمترین اقدامات ایرانسل برای حفظ ارتباط با نسل جوان و ورزشکار برشمرد و تصریح کرد: هر موفقیت ورزشی در سطح ملی، ثمره‌اش رضایت عامه مردم است و کسب عناوین در سطح ملی، یکی از کم‌هزینه‌ترین ابزارها برای افزایش رضایتمندی و تزریق شادی و نشاط و کاستن بخشی از دغدغه‌های جامعه است.
 
عباسی‌آرند، موفقیت‌های اخیر در رشتۀ هندبال، مخصوصاً بانوان هندبالیست را نشان‌دهندۀ وجود جوانان مستعد و در عین حال، استقرار تیم مدیریتی کارآمد برای هدایت استعدادها عنوان کرد و آن را نویدبخش آینده‌ای روشن در این زمینه دانست و گفت: امیدواریم که دوستان ما در مجموعۀ فدراسیون، انتظارات از این رشتۀ ورزشی را به خوبی برآورده کنند و با کار خوب و تلاش، علاوه بر کسب پیروزی در مسابقات، رضایتمندی مخاطبان ورزش و جوانان را به دست آورند.
 
وی با بیان اینکه «در مدیریت ورزشی، هر جا تمرکز و توجه کردیم و برنامه‌ریزی درست و استمرار در تلاش وجود داشت، جواب خوبی هم گرفتیم. این رمز موفقیت در ورزش است.»، افرود: در هندبال ظرفیت خوبی داریم و جایگاه این ورزش و جایگاه تیم‌های ملی ما در سطح منطقه و دنیا می‌تواند جایگاه خیلی بالاتری باشد.
 
مدیرعامل ایرانسل تأکید کرد: از امروز ما در کنار شماییم و هر کمکی بتوانیم، انجام می‌دهیم تا با پشتیبانی بیشتر، ورزشکاران عزیز ما بتوانند موفقیتهای بیشتری را در سطوح مختلف به ارمغان بیاورند و ان‌شاءالله در آینده باز هم خبرهای خوبی بشنویم و روز به روز شاهد درخشش بیش از پیش شما باشیم.
 
قرارداد ایرانسل و فدراسیون هندبال، در آستانۀ اعزام تیم ملی هندبال مردان به تورنمنت چهارجانبۀ اسپانیا، برای رقابت با تیم‌های ملی اسپانیا، لهستان و ژاپن برای آمادگی شرکت در بیستمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا در کشور عربستان سعودی و همزمان با افتخارآفرینی تیم ملی هندبال بانوان در مسابقات قهرمانی جهان، منعقد شده است.
 
ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، پیش از این نیز با حمایت از تیم‌ها و رقابت‌های ورزشی مختلفی مانند کاروان اعزامی ایران به المپیک، تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال پرطرفدار استقلال، پرسپولیس و تراکتور، مسابقات بین‌المللی رالی خاورمیانه در شیراز، رقابت‌های جهانی «کونگ‌فو توآ» شیراز، تیم ستارگان ساری در لیگ برتر کشتی آزاد، اولین مسابقات موتور ریس ایران و… تلاش کرده تا در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، از رشد و توسعۀ ورزش کشور حمایت کند.
 
ایرانسل همچنین پیرو تفاهم‌نامه‌ای با سازمان لیگ فوتبال اسپانیا «لالیگا» و با هدف دسترسی مشترکان ایرانسل به محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و نیز بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان نوجوانان، کمپ‌های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا را طی سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ با حضور مربیان برتر لالیگا و چهره‌های برتر فوتبال کشور، برگزار کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.