تلفن همراه

گوشی

January 10, 2022
11:01 دوشنبه، 20ام دیماه 1400
کد خبر: 132165

تاریخ برگزاری رویداد گلکسی آنپکد 2022 و رونمایی از سری گلکسی S22 افشا شد

 
سامسونگ به‌زودی از سری گلکسی S22 رونمایی می‌کند و اکثر شایعات زمان معرفی آن‌ها را اوایل ماه آینده میلادی اعلام کرده‌اند. حالا یک رسانه کره‌ای مدعی شده که رویداد گلکسی آنپکد 2022 برای معرفی این پرچمدارها در تاریخ 19 بهمن (8 فوریه) برگزار می‌شود. این رسانه همچنین جزئیاتی درباره تاریخ پیش فروش و عرضه سری گلکسی S22 ارائه کرده است.
 
گلکسی S22 چه زمانی وارد بازار خواهد شد؟
نشریه کره‌ای Digital Daily گزارش می‌دهد که سامسونگ با برگزاری یک رویداد آنپکد در تاریخ 19 بهمن از گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی خواهد کرد. در گزارش این وب‌سایت همچنین توضیح داده شده که پیش فروش این دستگاه‌ها از 20 بهمن ماه آغاز خواهد شد و از تاریخ 5 اسفند به طور رسمی وارد بازار خواهند شد.
 
خبرگزاری کره‌ای به نقل از یک مقام ناشناس سامسونگ نوشته است:
 
ما تایید می‌کنیم که این رویداد در 8 فوریه (19 بهمن) برگزار می‌شود و هم اکنون در حال بحث درباره زمان ارسال دعوت‌نامه‌ها تا پایان ماه ژانویه هستیم.
 
با این وجود، می‌توان نتیجه گرفت که سامسونگ گوشی‌های جدید خود را در کنگره جهانی موبایل (MWC 2022) معرفی نخواهد کرد. البته این وب‌سایت ادعا می‌کند که سامسونگ همچنان از این نمایشگاه برای اکوسیستم گلکسی خود استفاده خواهد کرد.
 
اولین بار «جان پراسر»، یکی از منابع آگاه بازار در سال گذشته به تاریخ 8 فوریه برای معرفی پرچمداران جدید سامسونگ اشاره کرده بود. البته او در گزارش خود توضیح داد که فروش آن‌ها از 29 بهمن ماه آغاز می‌شود. با این وجود، معرفی رسمی این دستگاه‌ها در تاریخ 19 بهمن محتمل‌ترین گزینه به نظر می‌رسد.
 
تاکنون گزارش‌های زیادی درباره سری گلکسی S22 منتشر شده که ویژگی‌های آن را برجسته می‌کنند. به عنوان مثال از نمایشگر S22 پلاس و اولترا به عنوان روشن‌ترین نمونه در بازار یاد شده که ظاهرا حداکثر روشنایی 1750 نیت را ارائه می‌کنند. علاوه بر این، درباره قلم S Pen گلکسی S22 اولترا نیز گفته شده بود که میزان تاخیر آن احتمالا سه برابر کمتر از گلکسی نوت 20 خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.