سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

January 11, 2022
12:19 سه شنبه، 21ام دیماه 1400
کد خبر: 132217

لیون‌کامپیوتر با رونمایی از هویت بصری جدید از برنامه ورود به بازارهای جهانی خبر داد

 
 
مدیر عامل و بنیان گذار لیون کامپیوتر در مراسم رونمایی از هویت بصری جدید این برند با بیان اینکه این برند قرار است با برداشتن گام‌های جدی‌تر وارد حوزه تولید شود، از برنامه‌ ورود لیون کامپیوتر به بازارهای جهانی خبر داد.
 
مراسم رونمایی از لوگو و هویت جدید لیون‌کامپیوتر با حضور فعالان حوزه فناوری و اهالی رسانه در ساختمان اصلی این شرکت در راستای رونمایی از لوگو، هویت بصری و برنامه‌های آینده مجموعه لیون کامپیوتر برگزار شد.
 
«سعیدحسینی» با تاکید بر برنامه این شرکت برای ورود به عرصه تولید در سطح جهانی گفت: «حالا بعد از همه تغییرات، قدم بعدی برای لیون کامپیوتر، تولید محصولات و قطعات سخت افزاری است. این محصولات قرار است به صورت صادراتی تولید شوند و کیفیتی در حد جهانی دارند.»
 
 
او با بیان اینکه در حال حاضر تمام کارها، از اسمبل گرفته تا مارکتینگ و تولید محتوا، 100 درصد توسط تیم لیون کامپیوتر انجام می‌شود و خودِ او در هیچکدام از کارها دخالتی نمی‌کند، بر اهمیت کار تیمی تاکید کرد و گفت: «در حال حاضر وب‌سایت کوینیت، وب‌سایت و رسانه لیون تک از جمله رسانه‌های وابسته به لیون کامپیوتر هستند.»
 
حسینی با اشاره اینکه راه خود را در بازار کامپیوتر چگونه آغاز کرده است، به تجربه کار در بازار کامپیوتر از سال 1376 اشاره کرد و گفت: «در سال 1383 لیون کامپیوتر را تأسیس کرد ولیدر سال 85 در مسیر سخت خود به جایی رسید که شکست را در کسب‌وکار تازه کار خود تجربه کند.»
 
حسینی در ادامه سخنانش افزود: «تمام این فشارها و وضعیت سخت، این سوال را در ذهن من ایجاد کرد؛ این که چگونه از این وضعیت خلاص شوم؟ و در پاسخ به این سؤال است که برای جذب مشتریان، از فروم‌ها و انجمن‌های کامپیوتری استفاده کردم و در نهایت امروز لیون کامپیوتر با کار تیمی در این مرحله قرار گرفته است.»
 
رونمایی از محصولی ویژه تا 45 روز دیگر
 
مدیر عامل لیون کامپیوتر در پاسخ به دیجیاتو مبنی بر اینکه با توجه به ری‌برندینگ، دقیقاً قرار است چه اتفاقاتی در آینده برای لیون‌کامپیوتر رخ دهد گفت: «این یک حقیقت است که در ایران تولید کننده ایرانی حمایت نشده و کالای با کیفیت نیز تولید نمی‌شود. با این حال، ما عقیده داریم که لیاقت کاربر و بازار ایرانی، بیش از این حد است.»
 
حسینی در ادامه گفت: « تا 45 روز دیگر محصولی را معرفی می‌کنیم که بسیار خلاقانه‌ است و آنقدر کیفیت دارد که تمام تک بلاگرهای حاضر در مراسم می‌توانند آن را به حرفه‌ای ترین روش‌ها نقد کنند.» به نظر می‌رسد این محصول مرتبط با قطعات کامپیوتری است.
 
همچنین «محسن پرهیزگار» در پاسخ به دیگر سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه  قیمت‌ها چقدر تحت تاثیر نوسانات ارز است؟ گفت: «همه چیز به نرخ ارز وابسته است و ما نیز حتی در طول روز، با قیمت‌های نوسانی کالاهای مختلف دست و پنجه نرم می‌کنیم. با توجه به این که دخل و تصرفی در اصل موضوع ارز نداریم، باید سیاست‌ها و سیستم‌هایی را پیاده سازی کنیم که سرعت تغیییرات و بروز بودن قیمت‌ها را بیشتر کند. تا هم کار برای مشتری راحت‌تر شود و هم برای فروشگاه.»
 
دستیابی به هویت جدید
«علی ‌صدرالدینی»، مدیر روابط عمومی لیون کامپیوتر نیز در تکمیل صحبت‌های پرهیزگار گفت: «لیون کامپیوتر سیاست تضمین قیمت را نیز دارد و تنها فروشگاهی است که این سیستم را پیاده سازی کرده است. حتی اگر قیمت یک محصول در زمان خرید کاهش پیدا کند، مابه تفاوت آن را به مشتری بازمی‌گردانیم.»
 
او با بیان اینکه برای پیشرفت در تمام زمینه‌ها، از جمله تولید محتوا، این مجموعه تصمیم گرفته بسیاری از رویه‌های خود را تغییر دهد به برگزاری جشن تولد 17 سالگی لیون کامپیوتر همزمان با تغییر هویت بصری آن اشاره کرده.
 
صدرالدینی با اشاره به خبری که شب یلدا توسط این مجموعه در راستای تغییرات لیون کامپیوتر بیان شده بود گفت: «با توجه به تغییر هویت بصری لیون کامپیوتر، این تنها تغییری نیست که قول آن را داده بودیم و باید منتظر تغییرات بیشتری باشید.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.