اپلیکیشن

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

فناوری اطلاعات

January 11, 2022
14:09 سه شنبه، 21ام دیماه 1400
کد خبر: 132222

تعویق بازگشایی دفاتر آمریکایی شرکت مادر فیس بوک

 
مِتا پلتفرمز (شرکت مادر فیس بوک) تاریخ بازگشایی دفاتر آمریکایی خود را به تعویق انداخت و دریافت دوز تقویت کننده واکسن کووید ۱۹ را برای کارمندانی که به محل کار برمی گردند، اجباری کرد.
 
 این غول فناوری اعلام کرد برای کارمندانی که به محل کار برمی گردند، تاریخ بازگشایی از ۳۱ ژانویه به ۲۸ مارس به تعویق افتاده است. همه کارکنانی که به محل کار برمی گردند، باید مدرک دریافت دوز تقویت کننده واکسن کووید ۱۹ را ارائه کنند. این شرکت وضعیت شیوع واریانت اُمیکرون را به دقت زیر نظر دارد. مِتا در حال حاضر همه کارمندان آمریکایی خود را که به محل کار برمی گردند، ملزم کرده است واکسینه شوند.
 
کارمندان تا ۱۴ مارس فرصت دارند برای بازگشت به محل کار یا درخواست دورکاری کامل یا درخواست برای کار کردن از خانه به شکل موقتی درخواست کنند.
 
سخنگوی شرکت مِتا پلتفرمز اعلام کرد کارمندانی که به دلایل پزشکی یا مذهبی واکسینه شده‌اند، می توانند برای دورکاری درخواست کنند. کارمندانی که هیچ اقدامی نکنند، ممکن است با تدابیر انضباطی شامل خاتمه خدمت روبرو شوند. مشخصا این اقدام نهایی در قبال کسانی خواهد بود که حاضر نیستند واکسینه شوند.
 
شرکتهای آمریکایی در پی افزایش موارد ابتلا به واریانت اُمیکرون، واکسیناسیون کووید ۱۹ را برای کارمندانشان اجباری اعلام کرده و طرحهای بازگشت به محل کار را به تعویق انداخته‌اند.
 
سیتی گروپ هفته گذشته اعلام کرد کارکنان آمریکایی که تا ۱۴ ژانویه در برابر کووید ۱۹ واکسینه نشده باشند، به مرخصی بدون حقوق می روند و در پایان ماه اخراج می شوند.
 
بر اساس گزارش رویترز، شرکت مادر فیس بوک، اینستاگرام و واتس‌اپ در دسامبر گزینه‌ای برای به تعویق انداختن بازگشت به محل کار عرضه کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.