5G, 6G, vRAN, OpenRAN

تلفن همراه

فناوری

January 11, 2022
21:25 سه شنبه، 21ام دیماه 1400
کد خبر: 132241

شراکت ودافون با Proximie برای مراقبت‌های بهداشتی و اتاق‌های عمل برپایه 5G و IoT

proximie-770x285.jpg
 
ICTna.ir – پلتفرم فعال در حوزه فناوری سلامت، Proximie با واحد کسب و کار وودافون یا همان Vodafone Business برای دیجیتالی کردن اتاق‌های عمل با 5G، IoT و فناوری های لبه تکنولوژی حوزه سلامت همکاری و شراکتی را آغاز کرده است.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، Proximie به عنوان یک پلتفرم قرار است «اتاق‌های عمل و تریاژ تشخیصی» حوزه سلامت را دیجیتالی کند، همینطور قرار است در مشارکت با وودافون به تسریع برنامه‌های توسعه آن با ارائه زیرساخت‌های 5G، IoT و فناوری های لبه تکنولوژی، کمک کند.
 
شفاف کردن اینکه این مشارکت در واقع چه خواهد بود، کمی دشوار است، اما ظاهراً «دسترسی پیشرفته» به راه‌حل‌های جراحی از راه دور این شرکت برای بیماران و متخصصان مراقبت‌های پزشکی را افزایش می‌دهد. کارایی و آموزش بهتر به عنوان دو نتیجه کلیدی این شراکت، تعیین شده است.
 
Proximie ادعا می کند که یک شبکه جهانی از اتاق های عمل ایجاد می کند که توسط بهترین پزشکان جهان به هم متصل شده اند، و در آنها "تا حد امکان برش ها و جراحی ها توسط هوش مصنوعی تحلیل و انجام می شود" و به متخصصان امکان دسترسی به داده های تشخیص و داده ها و تجزیه و تحلیل بلادرنگ داده می شود.
 
کارکنان بیمارستان می توانند با هر اتاق عمل متصل در جهان تعامل داشته باشند تا "آموزش جراحی، مراقبت و تخصص فنی را تسریع و بهبود بخشند".
 
دکتر نادین هاچاچ حرام، بنیانگذار و مدیر عامل پروکسیمی، گفت: «Proximie سال 2022 را با شتاب عظیمی با آخرین اطلاعیه شراکت خود با وودافون، آغاز کرده است. «داشتن بهترین اتصال برای ارائه خدمات سلامت دیجیتال در مقیاس بزرگ دیگر امری ضروری است، بنابراین ما خوشحالیم که با واحد کسب و کار وودافون، شریک شویم تا از قابلیت‌های 5G و فناوری‌های پیشرفته مانند محاسبات پیشرفته و ابری، استفاده کنیم.
 
«تکیه بر روابط و داشته های فنی موجود ما، گسترش پلت فرم ما را در بریتانیا و در سراسر اروپا تسریع خواهد کرد. ما می‌توانیم مراقبت‌های جراحی مرتبط را برای طیف گسترده‌تری از مردم ارائه دهیم و با به اشتراک گذاشتن بهترین روش‌های تشخیصی و درمانی بالینی، در نهایت با نجات جان انسان‌ها، ماموریت خود را ادامه دهیم.»
 
مارک آلینسون، مدیر توسعه کسب‌وکار وودافون هم در این مورد، افزود: «این همکاری با Proximie روابط موجود ما را تقویت می‌کند و از طریق افزایش دسترسی به فناوری‌ها و پلتفرم‌های ودافون، راه‌حل مراقبت‌های جراحی آنلاین آنها را قادر به توانمندی بالاتری میرساند. 
 
ما می دانیم که فناوری نقش مهمی را در تحول مراقبت های بهداشتی ایفا می کند و با گرد هم آوردن تخصص Proximie و قابلیت های وودافون، می توانیم نوآوری مورد نیاز برای افزایش کارایی و بهبود مراقبت از بیمار را تسهیل کنیم.
 
خدمات مراقبت های بهداشتی در سرتاسر جهان طی دو سال گذشته توسط کرونا آسیب دیده است، بنابراین هر راه حل فناورانه ای که می تواند مردم را در ارائه درمان موثرتر یا کارآمدتر کمک کند، باید با آغوش باز استقبال شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.