اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

January 12, 2022
11:10 چهارشنبه، 22ام دیماه 1400
کد خبر: 132248

کارمندان پیمانی فیس بوک حقوق دریافت نکرده اند

 
به دلیل یک اختلال بازبین های پیمانکار فیس بوک در یک واحد آن حقوق و دستمزد خود را دریافت نکرده اند. این عده تهدید کرده بودند در صورت عدم دریافت دستمزد فعالیت خود را متوقف می کنند.
 
 به نقل از ورج، بازبین های پیمانکار فیس بوک در واحدی در آستین با چالش پرداخت دستمزد روبرو شده اند. به دلیل این چالش بسیاری از آنها تعطیلات سال نوی میلادی را بدون دریافت چک های حقوق شان گذراندند.
 
کارمندان این واحد در حقیقت از سوی شرکت Accenture استخدام شده و وظایف بازبینی، پشتیبانی مشتری و دیگر فعالیت های مرتبط را برای فیس بوک و واتس اپ انجام می دهند. آنها تهدید کرده اند در صورتی که این وضعیت اصلاح نشود، کارشان را متوقف می کنند.
 
مشکلات از ۴ ژانویه ۲۰۲۲ و زمانی آغاز شد که کارمندان متوجه اختلال در سیستم ردیابی مرخصی های با حقوق شدند. این اختلال اداری به تغییر تهیه کننده خدمات دستمزد در وب سایت مربوط بود. اما در ششم ژانویه چک های حقوق به دست کارمندان نرسید. سیستم های پرداخت داخلی نشان می داد بسیاری از پرداخت ها انجام شده اند ولی کارمندان نمی دانستند چه زمان دستمزد خود را دریافت می کنند.
 
درهمین راستا گروهی از کارمندان نامه ای سرگشاده به مدیران ارشد فیس بوک و اکسنچور ارسال و اعلام کردند تا زمانیکه دستمزدها به طور کامل پرداخت نشود کار را متوقف می کنند.
 
مدت کوتاهی پس از انتشار نامه مبالغی به کارمندانی که با چالش روبرو شده بودند، پرداخت شد و اکسنچور اعلام کرد این شرکت هیچ نشانی از توقف هماهنگ کار مشاهده نکرده است.
 
مدیرعامل این واحد اکسنچور نیز در یک تماس تلفنی اعلام کرد زمان برطرف شدن مشکل مشخص نیست اما شرکت هرگونه هزینه باقیمانده و هزینه هایی که در نتیجه تاخیر به وجود آمده را پرداخت می کند.
 
هرچند شرکت ادعا می کند برخی کارمندان مبالغی دریافت کرده اند تا کار را متوقف کنند، اما این پرداخت شامل حال همه کارمندان نبوده و بسیاری از آنها با چالش مالی روبرو شده اند.
 
یکی از بازبین های واحد آستین روز دوشنبه اعلام کرد بیش از ۵۰ نفر از تیم او مبلغی دریافت نکرده اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.