تلفن همراه

گوشی

January 21, 2022
12:28 جمعه، 1ام بهمنماه 1400
کد خبر: 132508

سامسونگ برگزاری مراسم Unpacked در ماه فوریه را تایید کرد

00-732x470.jpg
چیزی به پایان ماه ژانویه باقی نمانده و این روزها طرفداران گوشی‌های هوشمند منتظر رونمایی از کهکشانی‌های جدید سامسونگ هستند. این شرکت کره‌ای نیز ساعاتی پیش با انتشار تیزر ویدیویی، از برگزاری رویداد Unpacked در ماه فوریه خبر داد.
 
به گفته سامسونگ، مدل‌های جدید گلکسی اس به قابلیت‌های بیشتری از مدل‌های سری نوت این شرکت مجهز خواهند شد که البته در مدل اولترا، حضور این ویژگی‌ها بیشتر خواهد بود. شواهد نشان می‌دهد که گلکسی اس۲۲ اولترا مجهز به قلم استایلوس و برخی قابلیت‌های مرتبط با بهره‌وری عرضه خواهد شد.
 
البته هنوز سرنوشت مدل‌های گلکسی نوت درهاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست که مدیران سامسونگ، چه خوابی برای این گوشی در سال ۲۰۲۲ دیده‌اند. همانطور که می‌دانید در سال گذشته، گلکسی نوت جدید بازیگر غایب رونمایی‌های سامسونگ بود.
 
این موضوع اما با واکنش منفی طرفداران مدل‌های نوت همراه بود. اما تی‌ام روه (TM Roh) مدیر سامسونک موبایل ضمن اشاره به نارضایتی این گروه از کاربران، اعلام کرد که فیدبک‌ها و نظرات دریافتی کاربران در طراحی سری جدید گوشی‌های گلکسی اس لحاظ شده است.
 
به گفته وی، امسال طراحان این شرکت، یکی از بهترین و قابل‌توجه‌ترین مدل‌های سری گلکسی اس را که تاکنون تولید شده، طراحی کرده‌اند و نوید کار با مدلی متفاوت از سری نوت با تجربه‌ای کامل را به کاربران داد.
 
البته اتخاذ چنین رویکردی از سوی چشم بادامی‌ها چندان هم عجیب بود چرا که در سال گذشته، بخشی از قابلیت‌های سری نوت به سری اس منتقل شد و با انتشار اخبار و شایعات پیرامون مدل‌های ۲۰۲۲، مشخص شد که عضو جدید گلکسی اس اولترا با توجه به تغییراتی که به خود خواهد دید، بیشتر به یک مدل گکسی نوت شبیه خواهد بود تا عضوی متعلق به خانواده گلکسی اس.
 
با این حال، چیزی به ماه فوریه و رویداد Unpacked سامسونگ باقی نمانده و اگرچه هنوز روز و ساعت برگزاری این مراسم از سوی سامسونگ اعلام نشده اما قطعا طی روزهای آتی، علاوه بر انتشار زمان این رویداد، جزییات بیشتری از مشخصات فنی و شکل ظاهری کهکشانی‌های جدید این شرکت در فضای وب منتشر خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.