تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

January 23, 2022
11:07 یکشنبه، 3ام بهمنماه 1400
کد خبر: 132562

شکایت از آمازون به دلیل اخراج غیرقانونی یکی از کارگران

 
هیئت ملی روابط کار آمریکا (NLRB) تصمیم دارد شکایتی علیه آمازون ثبت کند زیرا مدعی است این شرکت در انبار نیویورک خود یک کارگر را به طور غیرقانونی اخراج کرده است.
 
به نقل از ورج، البته در صورتیکه آمازون خارج از دادگاه این ادعا را تسویه کند، شکایت ثبت نخواهد شد.
 
براساس اطلاعات موجود، داکان اسمیت، یکی از سازماندهندگان اتحادیه کارگری آمازون(ALU) به دلیل تلاش برای تاسیس این اتحادیه اخراج شده است.
 
بلومبرگ در خبری اعلام کرد کایلا بلادو سخنگوی NLRB نیز روز جمعه تایید کرد کتی درو کینگ مدیر منطقه ای این سازمان تشخیص داده ادعاهای ALU مبنی بر اخراج اسمیت به طور غیرقانونی، صحیح بوده است و اگر پرونده به نتیجه نرسد، شکایت خواهد کرد. بلادو در این باره می گوید: «در این شکایت دلیل اخراج وی ایجاد اتحادیه و دیگر فعالیت های مرتبط است.»
 
آمازون تاکنون به درخواست اظهارنظر در این باره پاسخی نداده است.
 
این در حالی است که ALU نیز قصد دارد در ۴ انبار آمازون واقع در استاتن آیلند انتخابات خود را برگزار کند. اسمیت در یکی از انبارهای استاتن آیلند کار می کرد و ALU در توئیتی اعلام کرده وی از زمان اخراجی بی خانمان شده است. NLRB اختیاراتی برای بازگرداندن کارگرانی دارد که به دلیل سازماندهی اتحادیه اخراج شده اند، اما هنوز مشخص نیست در این پرونده نیز همین فرایند را انجام دهد یا خیر.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.