تلفن همراه

گوشی

February 7, 2022
14:30 دوشنبه، 18ام بهمنماه 1400
کد خبر: 133083

قیمت احتمالی سری ردمی K50 پیش از موعد رونمایی فاش شد

 
قیمت گوشی‌های هوشمند سری ردمی K50 و همچنین نسخه مخصوص گیمینگ این سری پیش از فرارسیدن موعد رونمایی و عرضه رسمی آن‌ها در چین از طریق یکی از منابع آگاه بازار فاش شد.
 
براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از سوی این منبع، انتظار می‌رود ردمی K50 با قیمت پایه 315 دلار، نسخه پرو با قیمت پایه 426 دلار و درنهایت ردمی K50 پرو پلاس با شروع قیمت 521 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. قدرتمندترین مدل این خانواده با نام ردمی K50 گیمینگ ادیشن احتمالا با قیمت 553 دلار به بازار عرضه خواهد شد.
 
مشخصات سری ردمی K50
دو مدل از چهار مدل خانواده ردمی K50 با چیپست کوالکام از راه می‌رسند. نسخه معمولی ردمی K50 با چیپست اسنپدراگون 870 کوالکام و نسخه مخصوص گیمینگ این سری با تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل یک قدرت خواهد گرفت.
 
این در حالی است که نسخه پرو با چیپست دیمنسیتی 8000 مدیاتک و نسخه پرو پلاس این سری با تراشه دیمنسیتی 9000 به بازار عرضه خواهند شد. گفتنی است در حالیکه نسخه معمولی و پرو سری ردمی K50 از شارژر 66 وات و 67 وات پشتیبانی می‌کنند، مدل‌های پرو پلاس و گیمینگ ادیشن از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی خواهند کرد.
 
سه مدل از این چهار مدل گوشی هوشمند این سری پیش از این موفق به دریافت گواهینامه TENAA چین شده‌اند که نشان می‌دهد تاریخ عرضه آنها چندان دور نیست. همچنین یکی دیگر از مدل‌های این سری نیز در پایگاه داده BIS رویت شده که خبر از عرضه آن در بازار هند بلافاصله بعد از عرضه در بازار چین می‌دهد.
 
این شرکت هنوز تاریخ عرضه گوشی‌های سری ردمی K50 را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود اواخر ماه جاری میلادی این سری به صورت رسمی معرفی شود. در نهایت باید دید گوشی‌های هوشمند این سری با چه مشخصات و چه قیمتی به بازار عرضه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.