تلفن همراه

گوشی

February 9, 2022
18:32 چهارشنبه، 20ام بهمنماه 1400
کد خبر: 133175

سامسونگ از گوشی‌های سری گلکسی S22 و گلکسی S22+ رونمایی کرد

ICTna.ir – سامسونگ عصر امروز نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود یعنی گوشی‌های گلکسی S22 و S22+ را با سیستم عامل اندروید ۱۲ رونمایی و معرفی کرد.

1-09 Galaxy S22 Plus_Group Image1_design_LI.jpg

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، گوشی گلکسی S22 با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی با ابعاد ۷۰.۶ در ۱۴۶ در ۷.۶ مبلی‌متر با وزن ۱۶۸ گرم و گوشی گلکسی S22+ با صفحه نمایش ۶.۶ اینچی با ابعاد ۷۵.۸ در ۱۵۷.۴ در ۷.۶ میلی‌متر با وزن ۱۹۶ گرم به بازار عرضه شده است.

هر دوی این گوشی‌های Full HD از اثر انگشت اولتراسونیک پشتیبانی می‌کنند و به سه دوربین ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید، ۵۰ مگاپیکسل و ۱۰ مگاپیکسل با زوم سه برابر مجهز شدند و دوربین سلفی آنها نیز ۱۰ مگاپیکسل است.

2-58 Galaxy S22 Plus_Front1_Green_LI.jpg

این دو مدل گوشی گلکسی S22 و S22+ در دو حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شوند و به ترتیب از باتری‌های با ظرفیت ۳۷۰۰ میلی‌آمپر و ۴۵۰۰ میلی‌آمپر بهره می‌برند.

پرچمداران جدید سامسونگ از شبکه‌های 5G، LTE و Wi-Fi 6E پشتیبانی می‌کنند اما نکته مهم این است که دسترسی به خدمات 5G در این گوشی‌ها تنها در کشورهایی که 5G عرضه شده، ممکن است و تست سرعت هر کدام برحسب بازار، کریر و محیط کاربر بسیار متفاوت خواهد بود.

گوشی‌های گلکسی S22 و S22+ با برخورداری از استاندارد IP68 تا یک و نیم متر و به مدت ۳۰ دقیقه در برابر نفوذ أب مقاوم هستند.

محصولات جدید سامسونگ در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز و پینک گلد به بازار عرضه می‌شوند.

1-08 Galaxy S22_Pink Gold_Galaxy S22 Plus_Green_design_LI.jpg

تی‌ام روح، رئیس بخش موبایل سامسونگ در مراسم رونمایی از سری جدید پرچمداران سامسونگ درباره استراتژی این شرکت کره‌ای در سال ۲۰۲۲ گفت: وظیفه ما به عنوان نوآوران فناوری موبایل این است که از تغیرات جهان یک گام جلوتر باشیم. ما این فرصت را داریم تا با در دسترس قرار دادن بهتر و بیشتر فناوری، همگان را در تغییر بهتر جهان قدرتمند کنیم.

او افزود: ما می‌خواهیم معنی موبایل را برای همه در هر مکان تغیر دهیم و زندگی هوشمند را با همکاران خود در این اکوسیستم خلاق فراهم کنیم.

1-14 Galaxy S22 Plus_Phantom White_Buds2_design_LI.jpg

به گفته او، سال پیش رو، ثابت خواهد کرد که فناوری موبایل به بخش بزرگ‌تر و مهمتر زندگی همه ما تبدیل خواهد شد و ما می‌خواهیم شرایط رضایت‌بخش‌تر و پایدارتری فراهم کنیم.

تی‌ام روج، درباره اینکه چرا امکان سری نوت در سری S قرار داده شده است، گفت: سری گوشی‌های گلکسی نوت، یکی از دوست‌داشتنی‌ترین محصولات ما به لحاظ قدرت، کارآیی و بهره‌وری است که با یک دستگاه می‌توان همه امور از کار تا اشتراک‌گذاری لحظاتی از روز با دنبال‌کنندگان را با یک دستگاه تلفن همراه انجام دهید.

او افزود: به همین دلیل است که ویژگی‌های دوست‌داشتنی و مهم سری نوت را به دستگاه‌های مختلف شامل سری S، تبلیت‌ها، Z Fold، گلکسی بوک و سایر محصولات هم تعمیم دهیم تا بتوانند تجربه کاربری بهتری از موبایل را به دست بیاورند.

استفانی چوی، مدیر تجاری واحد موبایل سامسونگ نیز در پاسخ به اینکه سری S22 برای چه کسانی طراحی شده، گفت: در سری گلکسی S22 گوشی هوشمندی را طراحی کردیم که می‌تواند این دسته‌بندی از محصولات را بازتعریف کند. این سری رای همه افراد طراحی شده است تا بتوانید با استفاده از آن هر کار کوچک و بزرک روزانه را از طریق آن انجام دهید.

او افزود: این سری با برخورداری از تراشه قدرتمند گلکسی و S Pen درون گوشی استاندارد جدیدی از گوشی هوشمند را ارایه می‌دهند و بهترین سخت‌افزار و نرم‌افزار روی یک گوشی هوشمند در اختیار همگان قرار داده شده است.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.