تلفن همراه

گوشی

February 21, 2022
11:01 دوشنبه، 2ام اسفندماه 1400
کد خبر: 133490

تصاویر رسمی نوبیا Z40 پرو منتشر شد

 
نوبیا Z40 پرو در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) در چین معرفی خواهد شد. پیش از رونمایی، این شرکت تصاویر رسمی گوشی خود را منتشر کرده که علاوه بر طراحی، رنگ‌های مختلف آن را نیز نشان می‌دهند.
 
طبق تصاویر منتشر شده، نوبیا Z40 پرو دارای یک نمایشگر OLED با روزنه مخصوص دوربین سلفی و لبه‌های خمیده خواهد بود. روی پنل پشتی دستگاه شاهد یک ماژول بسیار بزرگ هستیم که از دو بخش مختلف تشکیل شده است. در سمت چپ آن از سه سنسور دوربین به همراه یک فلش LED و در سمت راست آن لوگوی نوبیا قرار گرفته است.
 
دوربین اصلی 34 میلی‌متری این دستگاه ویژگی‌هایی مانند دریچه دیافراگم f/1.6، پشتیبانی از OIS و لنز 7P را ارائه می‌کند. اگر گزارش‌های قبلی صحت داشته باشند، نوبیا Z40 پرو اولین گوشی با سنسور تصویر سونی IMX787 خواهد بود. همچنین احتمالا این دستگاه به اولین گوشی اندرویدی با فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی تبدیل می‌شود.

 
مشخصات نوبیا Z40 پرو
درباره مشخصات داخلی و سخت‌افزاری، نوبیا تایید کرده که این گوشی با چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 وارد بازار خواهد شد.
 
گوشی زد‌تی‌ای اخیرا با شماره مدل NX701J در سایت صدور گواهینامه CMIIT رویت شده. همچنین طبق گواهی 3C می‌توان تایید کرد که این دستگاه بدون شارژر فروخته خواهد شد. هرچند ظرفیت باتری آن هنوز مشخص نشده اما احتمالا مانند مدل قبلی خود از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند.
 
اخیرا این دستگاه با چیپ اسنپدراگون 8 نسل 1، 16 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 11 در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده بود که در آزمون چند هسته‌ای امتیاز 3379 و در آزمون تک هسته‌ای امتیاز 1228 را کسب کرده بود. از سوی دیگر، انتظار می‌رود این گوشی با یک سیستم اتلاف گرما بهبودیافته وارد بازار شود.
 
در حال حاضر مشخص نیست که آیا این شرکت قصد دارد نسخه استاندارد نوبیا Z40 را در کنار مدل پرو آن معرفی کند یا خیر. با این حال چیزی تا زمان رویداد زد‌تی‌ای باقی نمانده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.