تلفن همراه

فناوری

گوشی

February 21, 2022
16:29 دوشنبه، 2ام اسفندماه 1400
کد خبر: 133514

مشخصات و رندر موتو G22 افشا شد

 
ماه گذشته موتو G22، گوشی جدید موتورولا در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده بود که مشخصات آن مانند بهره‌مندی از چیپ هلیو P35 مدیاتک را نشان می‌داد. حالا مشخصات جامع جدیدی درباره این دستگاه منتشر شده که بر اساس آن‌، گوشی موتورولا از چیپ هلیو G37 بهره می‌برد.
 
مشخصات احتمالی موتو G22 موتورولا
طبق گزارش منتشر شده، گوشی موتو G22 از چیپ هلیو G37 بهره خواهد برد، بنابراین گوشی جدید موتورولا از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند. همچنین گفته شده که این دستگاه به نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و وضوح 1600 در 720 پیکسل مجهز خواهد شد.
 
 
در بخش دوربین، ماژول سه‌گانه عمودی قرار گرفته روی پنل پشتی شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 118 درجه و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود. برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی دستگاه نیز از یک سنسور 16 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر استفاده شده است.
 
از دیگر مشخصات عنوان شده این دستگاه 185 گرمی می‌توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و سیستم عامل پیش فرض اندروید 12 اشاره کرد. ظاهرا گوشی جدید موتورولا با برچسب قیمت حدود 226 دلار و رنگ‌های سفید، آبی و مشکی کیهانی وارد بازار خواهد شد.
 
هنوز زمان معرفی موتو G22 به طور رسمی اعلام نشده اما می‌توان انتظار داشت که در چند هفته آینده شاهد رونمایی از آن باشیم.
 
در نهایت باید به این نکته اشاره کرد ایوان بلس که رندر بالا را به اشتراک گذاشته، توضیح می‌دهد که این تصویر گوشی با اسم رمز +Hawaii است که از نمایشگر AMOLED بهره می‌برد. موتو G22 همانطور که در این گزارش توضیح داده شد، از نمایشگر LCD بهره می‌برد. بنابراین تصویر ارائه شده ممکن است با طراحی نهایی این گوشی تفاوت داشته باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.