اپراتورها

تلفن همراه

March 6, 2022
20:34 یکشنبه، 15ام اسفندماه 1400
کد خبر: 133981

همزمان با تغییر نشان تجاری MTN؛ لوگوی ایرانسل عوض شد

MTN irancell NEW logo.png

ICTna.ir – همزمان با برنامه جهانی شرکت MTN برای تغییر لوگو و هویت نشان تجاری، ایرانسل نیز از لوگوی جدید خود که هم راستا با تغییر لوگوی ام تی ان، باز طراحی شده رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، ایرانسل امروز اعلام کرد: پیش از این، ایرانسل به‌عنوان یکی از شرکت‌های مخابراتی برتر در کشور شناخته می‌شد و جایگاه نخست را در ارائه خدمات اینترنت از آن خود کرده بود؛ اما با بروز تحول دیجیتال و ورود کشور به عصر دیجیتال، ایرانسل نقش خود را به‌عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور تثبیت کرد.

irancell new logo.png

با پیاده‌سازی سبک زندگی دیجیتال در ایران، سرعت و سادگی خدمات به اولویت نخست در انتخاب کاربران تبدیل شده‌است. بازتاب سرعت و سادگی در لحن و تصویر ایرانسل، می‌تواند در کنار ارائه به‌روزترین خدمات و محصولات دیجیتال، تصویری یک‌پارچه از برند ایرانسل در مسیر تحول ایجاد کند. در اولین گام، متناسب با تازه‌ترین‌ جریان‌های جهانی، ایرانسل نیز از نسخه‌ای ساده و مینیمال از لوگوی خود رونمایی کرد تا در جهان پرسرعت امروز، ماموریت و چشم‌انداز این شرکت را به روشی سریع و ساده به تصور بکشد.
 
مدیرعامل ایرانسل هم در همین زمینه نوشت: توسعۀ کسب‌وکار یک سازمان و تغییر و گسترش دامنۀ خدمات آن به بخش‌های جدید، از جمله مواردی است که موجب می‌شود تا گاهی، شاهد به‌روزرسانی هویت سازمانی و برند باشیم.
 
irancell logo 3.png
 
بیژن عباسی آرند ادامه داد: در ایرانسل، با هدف یکپارچه‌سازی و ایجاد پلتفرم واحد ارائۀ محصولات و خدمات، تأکید بیش از پیش بر جوانان و اندیشۀ نوآورانه به عنوان مخاطب اصلی، ارتقای ارتباط کارکردی با مشترکان به یک پیوند مستحکم عاطفی و نیز زیبایی‌شناسی نوگرایانه در هویت سازمانی، استراتژی نوسازی برند خود را اجرا کرده‌ایم و از جمله نتایج آن، لوگوی جدید ایرانسل است که آن را در تصویر مشاهده می‌کنید‌.
 
به گفته او رنگ زرد و طرح بیضی، همچون گذشته، از مهمترین المان‌های بصری برند ایرانسل هستند و در طراحی جدید نیز، همچنان حضور دارند. تقویت رویکرد فعلی ایرانسل در ایفای نقش توانمندساز کسب‌وکارهای دیجیتال به جای نقش صرف اپراتور دیتا و تبدیل شدن از Telco به Techco، از جمله مهمترین محرک‌های ما در فرایند نوسازی برند بوده است.
 
به گفته مدیرعامل ایرانسل در بیان هدف استراتژی خود، معتقدیم که «همه شایستۀ بهره‌مندی از یک زندگی نو و متصل هستند» و در این مسیر، پلتفرم‌های دیجیتال برتر را برای توسعۀ کشور خلق می‌کنیم تا زندگی درخشان‌تری را به ارمغان بیاوریم.
 
عباسی تصریح کرد تلاش می‌کنیم تا این پلتفرم‌های دیجیتال، منجر به ایجاد «فرصت» برابر برای همه شود و افراد بتوانند با به‌کارگیری «انرژی» خود، به زندگی درخشان‌تری دست یابند.
 
 
لوگوی MTN تغییر کرد
 
چند هفته پیش گروه مخابراتی MTN لوگوی جدیدی را پیش از به‌روزرسانی رسمی برند خود، معرفی کرده بود. 
گروه MTN، ظاهر جدیدی برای لوگوی معروف خود ایجاد کرده و اعلام کرده این لوگو با هدف استراتژیک این شرکت برای ارائه راه حل های دیجیتالی برای حمایت از پیشرفت آفریقا که زیربنای یک نام تجاری ساده، ثابت و در عین حال قابل توجه است، هماهنگ است.
 
MTN new logo.jpg
 
پیش از این ام تی ان اعلام کرده بود: تعهد و تمرکز ما برای تسریع پیشرفت آفریقا باعث می‌شود MTN هویت و کمپین تجاری جدیدی را از 27 فوریه (هشت اسفند) به نمایش بگذارد.
 

این لوگو که برای تایید به کمیسیون شرکت ها و مالکیت معنوی ارائه شده است، شاهد جایگزینی لوگوی سنتی زرد، آبی و سفید با طرح مشکی ساده ای خواهد بود.
 
در یک بیانیه مطبوعاتی، MTN گفت که در پایان فوریه اعلامیه رسمی در این خصوص را اعلام خواهد کرد.
 
 
گروه MTN در اطلاعیه رسمی خود میگوید، با هدف «پیشرو بودن در پلتفرم‌های دیجیتال برای پیشرفت آفریقا»، ظاهر جدیدی را برای لوگوی خود ایجاد کرده است که با تکامل ما از یک شرکت مخابراتی (تلکو) به یک شرکت فناور (تچکو) که زیربنای یک نام تجاری ساده، ثابت و در عین حال برجسته است، هماهنگ است.
 
ام تی ان میگوید تعهد و تمرکز ما برای تسریع پیشرفت آفریقا باعث می‌شود MTN هویت برند و کمپین جدیدی را از 27 فوریه پیاده سازی کند.
 
نومپیلو مورافو، مدیر ارشد پایداری و امور شرکتی MTN در این زمینه گفته که ظاهر جدید با تکامل آنها از یک شرکت مخابراتی (تلکو) به یک شرکت فناوری (تچکو) مطابقت دارد.
 
MTN-logo600.jpg
پیش از این در رسانه های آفریقایی گفته شده بود تلاش MTN برای تبدیل شدن به یک شرکت خدمات فناوری تمام عیار به این معنی است که این شرکت در تلاش است تا 150 کارشناس دیجیتال را در آفریقای جنوبی استخدام کند و این شرکت به شدت به دنبال طراحان UX و UI است. کارشناسان محصول؛ بازاریابان؛ متخصصان محتوای دیجیتال؛ کارشناسان تجارت الکترونیک؛ توسعه دهندگان سکوهای مختلف؛ اسکرام مسترها و تحلیلگران کسب و کار سمت هایی بود که ام تی ان به دنبال استخدام های جدید در این سمت ها بود.
 
این تغییر نام تجاری به تغییر درک عمومی از برند MTN کمک می کند و همچنین بر ارزش گذاری بازار آن تأثیر می گذارد. در حال حاضر طیف وسیعی از خدمات مانند محتوای ویدئویی کوتاه (MTN Shortz)، پخش موسیقی (Music Plus)، خدمات رسانه های اجتماعی (MTN Ayoba)، خدمات پول همراه، خدمات صوتی و داده توسط ام تی ان ارائه میشود و دیگر این شرکت، یک اپراتور ساده نیست.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.