تبلت

تلفن همراه

March 21, 2022
12:41 دوشنبه، 1ام فروردینماه 1401
کد خبر: 134448

کیفیت ساخت پایین آیپد ایر 5 صدای خریداران را درآورد

 
آیپد ایر 5 که نزدیک به دو هفته پیش معرفی شد و اخیرا در دسترس خریداران قرار گرفته، ظاهرا کیفیت ساخت بالایی ندارد چرا که کاربران از مشکلاتی مانند ضخامت بسیار پایین‌تر آلومینیوم مورد استفاده در ساخت بدنه این دستگاه نسبت به نسل قبلی شکایت می‌کنند.
 
کاربران مدعی‌اند که اپل ضخامت آلومینیوم بدنه این دستگاه را بطور قابل توجهی کاهش داده که نتیجه‌اش شنیدن صدای جیر جیر و انتقال یک حس توخالی بودن تبلت اپل در هنگام در دست گرفتن آن می‌شود.
 
این شکایت‌ها در ردیت نوشته شده‌اند و کاربران زیادی درباره کیفیت ساخت این تبلت ابراز نگرانی کرده‌اند و می‌گویند این محصول نسبت به آیپد ایر 2020 کیفیت ساخت پایین‌تری دارد:
 
«دو آیپد ایر 2022 آبی رنگ سفارش دادم و زمانی که آن‌ها را دریافت کردم، شوکه شدم. پنل پشتی آلومینیومی این تبلت بسیار نازک‌تر از آیپد ایر 4 است. شما زمانی که تبلت را در دست می‌گیرید، می‌توانید تقریبا باتری را از طریق پنل پشتی حس کنید. هردو تبلت چنین حسی دارند و هنگامی که آن را در دست گرفته‌اید، صدای جیر جیر می‌دهند. چنین مشکلاتی در آیپد ایر 4 وجود ندارند.»
 
شکایت کاربران از کیفیت ساخت آیپد ایر 5
پس از انتشار این پست در ردیت، کاربران زیادی به آن واکنش نشان دادند و البته چنین مشکلی را تایید کردند. البته مشکلات کیفیت ساخت نسل پنجم آیپد ایر محدود به این موارد نمی‌شود و حتی برخی کاربران می‌گویند زمانی که به آرامی نمایشگر را لمس می‌کنند، صدای جیر جیر می‌شنوند.
 
تعدادی از کاربران می‌گویند کیفیت ساخت این تبلت بسیار پایین‌تر از نسل قبلی‌اش است و با تفاوت قابل توجهی برای پنل پشتی آن‌ها روبه‌رو هستیم.
 
در حالی کاربران از کیفیت ساخت پایین نسل جدید آیپد ایر شکایت می‌کنند که بررسی‌ها از عملکرد بالای آن خبر می‌دهند. این تبلت اپل به تراشه فوق‌العاده قدرتمند M1 مجهز شده و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. با وجود چنین مشخصاتی، همچنان قیمت پایه این تبلت برابر 599 دلار است، بنابراین آیا اپل کیفیت را فدای قدرت کرده است؟ نظر شما درباره این موضوع چیست؟
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.