سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

April 3, 2022
11:07 یکشنبه، 14ام فروردینماه 1401
کد خبر: 134695

مایکروسافت نام برنامه Your Phone را به Phone Link تغییر داد: طراحی سازگار با ویندوز 11

 
مایکروسافت با تغییر نام برنامه «Your Phone» به «Phone Link»، طراحی آن را مشابه ویندوز 11 کرد. این اپ که بیش از سه سال پیش منتشر شد، امکان ارتباط میان دستگاه‌های اندویدی و ویندوز را فراهم می‌کند. ردموندی‌ها همچنین با همکاری آنر، این اپ را به چندین محصول این برند چینی می‌آورند.
 
چند ماه قبل آنر و مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کردند که با هم همکاری می‌کنند. اکنون برخی نتایج این همکاری مشخص شده و قابلیت‌های بهبود یافته‌تری در ویندوز 11 برای اتصال گوشی به دستگاه ویندوزی حضور پیدا کرده‌اند.
 
انتقال اطلاعات میان اندروید و ویندوز 11 با Phone Link
 
 
اپ مایکروسافت پیش‌تر با نام Your Phone شناخته می‌شد؛ اما از امروز نام آن به Phone Link تغییر کرده. این برنامه اکنون با رابط‌کاربری جدید قابل دسترسی است و نمایش اعلان‌ها را نیز در اولویت قرار می‌دهد.
 
مایکروسافت Phone Link را به لطف همکاری با آنر وارد بازار چین می‌کند. درست است که ردموندی‌ها فعلا این ویژگی را برای گوشی‌های آنر در چین فعال‌ می‌کند، اما به‌زودی شاهد ارائه این قابلیت برای دیگر گوشی‌ها خواهیم بود.
 
در Phone Link همچنین به سادگی اسکن یک کد QR می‌توان اتصال میان دستگاه ویندوزی و گوشی هوشمند را برقرار کرد. برای استفاده از Phone Link می‌توانید آن را از طریق فروشگاه مایکروسافت دانلود کنید.
 
گوشی‌های منتخب آنر که فعلا می‌توانند از این ویژگی بهره‌مند شوند، متشکل از سری آنر مجیک 4، آنر مجیک 3 و گوشی تاشوی Magic V هستند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.