تلفن همراه

گوشی

April 15, 2022
12:26 جمعه، 26ام فروردینماه 1401
کد خبر: 135061

گوشی گیمینگ پوکو F4 GT در تاریخ 6 اردیبهشت ماه رسما معرفی می‌شود

 
پوکو نه تنها گوشی‌های قاتل پرچمدار و اقتصادی را ارائه می‌دهد، بلکه حتی در بخش گوشی‌های گیمینگ نیز فعالیت می‌کند و حالا با انتشار پوستری اعلام کرده که گوشی گیمینگ پوکو F4 GT روز 6 اردیبهشت‌ماه و احتمالا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 رونمایی خواهد شد.
 
سال گذشته بود که پوکو از گوشی گیمینگ Poco F3 GT رونمایی کرد؛ این گوشی نسخه جهانی Redmi K40 Gaming بود که از تراشه مدیاتک دیمنسیتی 1200 استفاده می‌کرد. این بار پوکو قصد دارد تا طی روزهای آینده از جانشین این دستگاه پرده بردارد.
 
پوکو F4 GT احتمالا بسیار قوی‌تر از نسل قبل ظاهر می‌شود
گزارشات حاکی از این هستند که پوکو رسما پوستری را از رویداد جدید خود به اشتراک گذاشته است. این رویداد مرتبط با رونمایی از گوشی گیمینگ جدید این کمپانی، یعنی پوکو F4 GT خواهد بود. رویداد مذکور در روز 6 اردیبهشت انجام می‌گیرد.
 
همان‌طور که اشاره کردیم، نسل قبل این گوشی در واقع نسخه تغییر نام یافته‌ای از Redmi K40 Gaming بود؛ بنابراین احتمالا Poco F4 GT نیز نسخه‌ای ری‌برند شده از ردمی K50 Gaming خواهد بود.به‌تازگی صفحه نتایج این گوشی در بنچمارک GeekBench مشاهده شده است.

 
این صفحه مربوط به دستگاهی با شماره مدل 21121210G بوده که انتظار می‌رود مربوط به Poco F4 GT باشد.بر اساس اطلاعات ذکر شده در این صفحه گیک‌بنچ، گوشی گیمینگ جدید پوکو به 12 گیگابایت رم مجهز خواهد بود. این گوشی به صورت پیش‌فرض با رابط‌کاربری MIUI 13 و اندروید 12 به دست مشتریان خواهد رسید.
 
مهم‌ترین نکته مربوط به تراشه این گوشی است؛ جایی که بر اساس اطلاعات GeekBench، پوکو F4 GT از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت خواهد گرفت. این گوشی موفق شده تا به ترتیب امتیازات 1235 و 3555 را در بخش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ثبت برساند. جزئیات رسمی دیگری از این گوشی گیمینگ در دسترس نیست.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.