تلفن همراه

گوشی

April 17, 2022
11:05 یکشنبه، 28ام فروردینماه 1401
کد خبر: 135107

افشای مشخصات دوربین گوشی‌های گوگل پیکسل 7 و 7 پرو

 
پرچمداران جدید گوگل طی ماه‌های آینده معرفی می‌شوند. در این فاصله، اطلاعات مربوط به سیستم دوربین گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو فاش شده که احتمالا مشابه به نسل قبل خواهد بود.
 
بر اساس گزارشات پیشین، گوگل در نظر دارد تا گوشی پرچمدار Pixel 7 Pro را با طراحی دوربین متفاوتی روانه بازار کند. حال اطلاعات جدیدی از سخت‌افزار دوربین این گوشی و برادر کوچک‌ترش یعنی Pixel 7 فاش شده که یک سری جزئیات تازه را نشان می‌دهد.
 
اطلاعات دوربین گوگل پیکسل 7 و 7 پرو
نقل شده که گوگل هنوز گوشی‌های پرچمدار جدید خود را در دست توسعه دارد. این گوشی‌ها جانشینان سری Pixel 6 خواهند بود، دستگاه‌هایی با تراشه اختصاصی تنسور و سیستم دوربین پیشرفته‌تر از نسل‌های قبلی.
 
حال جدیدترین اطلاعات حاکی از فاش شدن مشخصات دوربین این گوشی‌ها هستند. به نظر می‌رسد که گوگل قصدی برای تغییر مشخصات دوربین گوشی‌های پرچمدار خود ندارد. اگر این گزارش صحت داشته باشد، Pixel 7 مجهز به دوربین اصلی دوگانه با حسگرهای 12 و 50 مگاپیکسلی خواهد بود.
 
این اتفاق برای Pixel 7 Pro نیز رخ می‌دهد، با این تفاوت که شاهد حضور دوربین سوم تله‌فوتو با وضوح 48 مگاپیکسلی نیز خواهیم بود. شاید این سیستم دوربین در برابر برخی رقبا امیدوارکننده نباشد، اما گوگل می‌خواهد با تمرکز روی بخش الگوریتم‌های نرم‌افزاری دوربین، کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری دستگاه را بهبود ببخشد.
 
ناگفته نماند که گوگل این حسگرها را برای پرچمداران جدیدش بهینه خواهد کرد تا بهترین خروجی از آن‌ها دریافت شود. بنابراین نسل جدید گوشی‌های خانواده پیکسل مانند نسل‌های قبلی، قدرتمند ظاهر می‌شوند. پیکسل 7 احتمالا به نمایشگر 6.3 اینچی و پیکسل 7 پرو به نمایشگر بزرگ‌تر 6.7 اینچی مجهز باشد. نسخه ارزان‌تر از رفرش ریت 90 هرتز و نسخه گران‌تر از رفرش ریت 120 هرتزی متغیر با فناوری LTPO بهره خواهد برد.
 
احتمال می‌رود که گوگل این گوشی‌ها را با نسل جدید تراشه اختصاصی خود و یا نسل فعلی یعنی تنسور روانه بازار کند. طراحی این گوشی‌ها غالبا مشابه با نسل قبل است، اما یک سری تفاوت جزئی نیز در این میان به چشم می‌خورد.
 
دور از ذهن نیست که سری گوگل پیکسل 7 زودتر از انتظارات عرضه شود. بنابراین برخی شایعات به برگزاری زودتر رویداد رونمایی از پرچمداران جدید گوگل اشاره دارند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.