تلفن همراه

گوشی

May 8, 2022
11:08 یکشنبه، 18ام اردیبهشتماه 1401
کد خبر: 135634

۱۰ گوشی موبایل محبوب در دیجی‌کالا (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱)

 
بعضی برندهای گوشی نسبت به سایر گوشی‌ها میان کاربران از اقبال بیشتری برخوردارند و فروش بهتری را تجربه می‌کنند. در این مقاله به رسم هر هفته، محبوب‌ترین گوشی‌ها میان کاربران فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا را به شما معرفی خواهیم کرد. انتخاب‌های این مطلب بسته به محبوبیت و بازدید گوشی‌ها در بازه‌ی زمانی یک هفته گذشته هستند.
 
با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.
 
 
 
۱. آیفون ۱۳ پرو مکس مدل ۲۵۶ گیگابایتی
آیفون ۱۳ پرو مکس از همه نظر یک گوشی همه‌چیز تمام است. از پردازنده فوق قدرتمند A15 بایونیک گرفته تا ماژول چهارگانه دوربین که شامل سه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور TOF می‌شود و همچنین ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی (موجود تا ۱ ترابایت) و در نهایت نمایشگر سوپر رتینا اولد فوق با‌کیفیت با تراکم پیکسلی ۴۵۸ پیکسل بر اینچ همگی دلایلی هستند که این گوشی لوکس اپل جزء محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند حال حاضر دنیا باشد که هم‌اکنون از فروشگاه دیجی‌کالا با قیمت ۴۶,۱۸۹,۰۰۰ تومان قابل خریداری است.

 
۲. سامسونگ گلکسی A12 Nacho مدل ۶۴ گیگابایتی
مدل Nacho گلکسی A12 سامسونگ برخلاف نسخه‌ی معمولی، پردازنده اگزینوس دارد و با اندروید ۱۱ روانه بازار می‌شود. بر روی قاب پشتی A12 یک دوربین چهارگانه قرار گرفته است. یک لنز عریض با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل، یک لنز فوق عریض با رزولوشن ۵ مگاپیکسل، یک لنز ماکرو با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و یک حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی مجموعه دوربین A12 را تشکیل می‌دهد. صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از دیگر ویژگی‌های خوب این گوشی اقتصادی سامسونگ به شمار می‌روند. این گوشی را امروز می‌توانید با قیمت ۳,۸۲۰,۰۰۰ تومان از دیجی‌کالا خریداری کنید.

 
 
۳. آیفون ۱۳ مدل ۱۲۸ گیگابایتی
آیفون ۱۳ علیرغم افزایش قیمت همچنان در فهرست محبوب‌ترین‌های دیجی‌کالا حضور دارد. آیفون ۱۳، پرچم‌دار جدید کوپرتینویی‌ها از پردازنده قدرتمند A15 بایونیک بهره می‌برد که جزء قدرتمندترین پردازنده‌های حال حاضر دنیاست. پشتیبانی از دو سیم کارت، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۴ گیگابایت رم، نمایشگر ۶,۱ اینچی سوپر رتینا که ناچ در آن نسبت به آیفون ۱۲ کوچکتر شده، دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی که با تغییر نسبت به نسل قبل حالا به صورت ضربدری قرار گرفته‌اند و از ProRes و حالت فیلم‌برداری سینمایی پشتیبانی می‌کنند از دیگر مشخصات جدیدترین آیفون بازار هستند. این گوشی را می‌توانید امروز با قیمت ۳۴,۵۵۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

۴. سامسونگ گلکسی S20 FE مدل ۱۲۸ گیگابایتی
آمدن گلکسی S20 FE به رتبه‌های بالای فهرست محبوب‌ترین گوشی‌های فروشگاه دیجی‌کالا نشان از متعادل‌تر شدن قیمت این گوشی دارد. این کهکشانی سامسونگ به تراشه اگزینوس ۹۹۰ مجهز شده، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و ۸ گیگابایت حافظه رم آن را همراهی می‌کند. دوربین سه‌گانه‌ی آن شامل یک لنز اصلی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل عریض، یک لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسل و یک لنز فوق‌ عریض با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل است. دوربین سلفی هم یک لنز عریض با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل بوده که توسط آن می‌توانید عکس‌های باکیفیتی از خود ثبت کنید. گلکسی S20 FE را می‌توانید امروز با قیمت ۱۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی‌کالا تهیه کنید.

 
۵. شیائومی Redmi Note 11 مدل ۱۲۸ گیگابایتی
شیائومی Redmi Note 11 یکی از ارزان‌ترین میان‌رده‌های جدید شیائومی است که برای چهارمین بار در فهرست محبوب‌ترین‌های دیجی‌کالا قرار گرفته. این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۸۰ به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن را همراهی می‌کنند. نمایشگر این گوشی امولد با نرخ رفرش ۹۰ هرتز است و از یک ماژول دوربین ۴ گانه در پشت بدنه بهره می‌برد که قدرتمندترین دوربین آن ۵۰ مگاپیکسلی است. ضمنا باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی را هم می‌توان از مزایای این گوشی برشمرد. ردمی نوت ۱۱ را می‌توانید همین امروز با قیمت ۵,۳۴۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

 
۶. شیائومی Redmi Note 10 Pro مدل ۱۲۸ گیگابایتی
این گوشی میان‌رده طی هفته‌ای که گذشت با افزایش قیمت مواجه بوده است. شیائومی Redmi Note 10 Pro از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۳۲G کوالکام به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد که ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کنند. در بخش دوربین، شاهد یک ماژول ۴ گانه هستیم که قدرتمندترین این دوربین‌ها ۱۰۸ مگاپیکسل است. این گوشی از یک باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و نمایشگر امولد با تراکم پیکسلی ۳۹۵ppi تضمین می‌کند که کیفیتی بسیار عالی را هنگام تماشای ویدیو و بازی از این گوشی شاهد خواهید بود. این گوشی را می‌توانید با قیمت ۷,۹۸۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

 
۷. سامسونگ گلکسی S21 FE مدل ۲۵۶ گیگابایتی
سامسونگ گلکسی S21 FE از پردازنده‌ی اگزینوس ۲۱۰۰ بهره می‌برد که قلب تپنده‌ی پرچم‌داران خانواده‌ی S21 بوده، از هشت گیگابایت رم برخوردار است و از ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. نمایشگر S21 FE از نوع داینامیک امولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز بوده که پوشش مستحکم گوریلا گلس ویکتوس از آن محافظت می‌کند. همچنین دوربین این گوشی از یک ماژول ۳ گانه ۱۲+۸+۱۲ مگاپیکسلی تشکیل شده که شامل لنزهای واید، اولتراواید و تله‌فوتو می‌شوند. باتری گوشی هم ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که یک روز کامل را با شما همراهی می‌کند. این گوشی را امروز می‌توانید با قیمت ۱۶,۲۸۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

 
۸. شیائومی ۱۱T Pro مدل ۲۵۶ گیگابایتی
یکی از میان‌رده‌های قدرتمند شیائومی با قیمت مناسب که توانسته برای چهارمین بار به فهرست محبوب‌ترین گوشی‌های هفته‌ی دیجی‌کالا راه پیدا کند. شیائومی ۱۱T Pro از پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که ۸ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند، و نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد ۱۲۰ هرتزی آن تضمین می‌کند که از کار با گوشی نهایت لذت را ببرید. همچنین دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی هم جزو نکات برجسته‌ی این گوشی به حساب می‌آید. این گوشی را می‌توانید امروز با قیمت ۱۳,۶۹۹,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

۹. شیائومی Redmi 9A مدل ۳۲ گیگابایتی
ردمی ۹A جزء گزینه‌های اقتصادی و کاربرپسند شیائومی به شمار می‌رود. صفحه‌نمایش این گوشی ۶٫۵۳ اینچ است و از فناوری IPS LCD بهره می‌برد. شیائومی برای این محصول خود تنها از یک دوربین با لنز عریض ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است. یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هم در مرکز قاب جلویی گوشی قرار گرفته است. چیپستی که شیائومی در این مدل استفاده کرده تراشه Helio G25 شرکت مدیاتک است و در کنار آن هم یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار داده شده و تمامی این مشخصات، از آن یک میان‌رده اقتصادی قابل اطمینان ساخته‌اند. این گوشی را می‌توانید امروز با قیمت ۲,۶۵۹,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

 
۱۰. سامسونگ گلکسی A53 مدل ۲۵۶ گیگابایتی
گلکسی A53 که برای دومین بار به این فهرست راه یافته، با کاهش قیمت روبرو بوده است. سامسونگ گلکسی A53 از پردازنده‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ بهره می‌برد و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که ۸ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. سامسونگ در این گوشی از یک نمایشگر سوپر امولد با تراکم پیکسلی ۴۰۷ پیکسل بر اینچ استفاده کرده که نرخ به‌روزرسانی آن به ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی‌اش به ۸۰۰ نیت می‌رسد که برای یک میان‌رده فوق‌العاده است. دوربین ۴ گانه با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی و پشتیبانی از تکنولوژی ۵G از دیگر مشخصات برجسته این کهکشانی جدید سامسونگ هستند. گلکسی A53 را می‌توانید امروز با قیمت ۱۱,۳۹۹,۰۰۰ تومان خریداری کنید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.