اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

May 14, 2022
11:48 شنبه، 24ام اردیبهشتماه 1401
کد خبر: 135801

مدیرعامل توییتر: برای واگذاری شرکت به ایلان ماسک، باید آماده هر اتفاقی باشیم

 
ساعاتی بعد از آن که اعلام شد ایلان ماسک فعلا خرید توییتر را معلق می‌کند، مدیرعامل این شبکه اجتماعی در چند توییت نوشت انتظار دارد که معامله تکمیل شود، اما این شرکت باید برای هر اتفاقی آماده باشد. او به طور مستقیم درباره حرف‌های مدیرعامل تسلا چیزی نگفت، اما درباره تغییرات مدیریتی شرکت صحبت کرد.
 
«پاراگ آگراوال»، مدیرعامل توییتر دیروز از اخراج دو تن از مدیران ارشد شرکت که سال‌ها در این شبکه اجتماعی فعالیت کرده بودند، خبر داد. او حالا درباره این اتفاق توضیحات بیشتری ارائه کرده است. آگراوال می‌گوید:
 
«اعمال تغییراتی که بر افراد اثر می‌گذارند، همیشه دشوار است و برخی شاید بپرسند چرا مدیرعاملی که خودش در حال رفتن است، باید در آستانه خریده شدن شرکت چنین تغییراتی انجام دهد. پاسخ کوتاه بسیار ساده است: هرچند من انتظار تکمیل شدن معامله را دارم، ولی باید برای هر اتفاقی آماده باشیم و همیشه بهترین تصمیم را برای توییتر بگیریم.»
 
ماسک متعهد به تکمیل خرید توییتر است
اظهارات آگراوال بدون شک به احتمال توقف خرید شرکت توسط ایلان ماسک اشاره دارد. مدیرعامل تسلا که بارها گفته بود از بین بردن بات‌های توییتر یکی از اهداف اصلی اوست، به‌تازگی اعلام کرده که تکمیل معامله را متوقف می‌کند تا مشخص شود که آمار واقعی کاربران غیرواقعی چقدر است.
 
توییتر می‌گوید این اکانت‌ها کمتر از 5 درصد از کاربران این شبکه اجتماعی را تشکیل می‌دهند، اما ظاهرا ماسک در این باره مردد است. البته او مدعی شده که هنوز به‌صورت جدی متعهد به خرید این پلتفرم است. به دنبال توییت جدید ایلان ماسک، «برت تیلور»، رئیس هیئت مدیره توییتر نیز اعلام کرد که آن‌ها هم به توافق خود متعهد باقی می‌مانند.
 
آگراوال مدعی است که از معامله توییتر به عنوان بهانه‌ای برای فرار از اتخاذ تصمیمات مهم سوءاستفاده نخواهد کرد. او می‌گوید تا زمانی که مسئولیت مدیرعاملی را یدک می‌کشد، باید منتظر تغییراتی بیشتری در این شبکه اجتماعی باشیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.