فناوری اطلاعات

May 26, 2022
16:45 پنجشنبه، 5ام خردادماه 1401
کد خبر: 136101

ایلان ماسک رستوران ۲۴ ساعته تسلا را در هالیوود راه اندازی می‌کند

ایلان ماسک برای را‌ه‌اندازی رستوران ۲۴ ساعته‌ تسلا را در فضایی به مساحت 863 متر مربع در هالیوود برنامه‌ریزی می‌کند. این فضا مجهز به سینمایی با قابلیت نمایش از داخل خودرو (In drive) و ایستگاه شارژ خواهد بود.
 
برای سینما، تسلا از دو نمایشگر بزرگ برای به نمایش ویدیوهای کوتاه 30 دقیقه‌ای استفاده می‌کند و کاربران می‌توانند در هنگام شارژ کردن خودرو برقی خود یا صرف غذا، آن‌ها را در خودرو خود تماشا کنند. به گفته این شرکت، سالن سینما تسلا تزئینی با بامبو خواهد داشت و از ساعت 7 صبح تا 11 شب فعالیت دارد.
 
اولین بار این ایده در سال 2018 و با انتشار توییتی مطرح شد. در آن مقطع زمانی ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا توییت کرده بود که جایی در لس آنجلس و البته سنتا مونیکا یک رستوران افتتاح خواهد کرد. حالا، برنامه تسلا‌ برای هالیوود مرکزی در نظر گرفته شده و این ساختمان‌ها، در مجموع 863 متر مربع را شامل می‌شوند.
 
تسلا یکی از ایده‌های قدیمی ماسک را عملی می‌کند
هرچند بر اساس طرح‌های ارائه شده در این درخواست، نمی‌توان به طور دقیق نحوه طراحی این مراکز را مشخص کرد، اما نگاهی کلی به آن‌ها ارائه می‌کند.
مکان در نظر گرفته شده غول خودروسازی، هم اکنون توسط یکی از شعب پیتزافروشی Shakey's Pizza اشغال شده است. تسلا‌ قصد دارد پس از تخریب این مکان، یک غذاخوری دو طبقه جدید به جای آن بسازد. همچنین این ملک هم اکنون دارای یک پارکینگ بزرگ است و تسلا برای اضافه کردن سوپرشارژر خود، باید آن را بازسازی کند. این شرکت هم اکنون به دنبال مجوزهای لازم برای فعالیت 24 ساعته این مرکز (از جمله رستوران آن) است.
 
سهام تسلا در ماه گذشته، بیش از یک سوم ارزش خود را از دست داده و از حدود 1000 دلار به حدود 645 دلار کاهش یافته است. البته در چند وقت گذشته، سهام اکثر شرکت‌های فناوری، به میزان قابل توجهی سقوط کرده است. از سویی دیگر، ماسک علاوه بر خرید توییتر، درگیر پرونده رسوایی جنسی خود بوده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.