اپراتورها

تلفن همراه

June 13, 2022
14:14 دوشنبه، 23ام خردادماه 1401
کد خبر: 136662

ایرانسل سرویس «پخش زنده» ارائه کرد

سرویس «پخش زنده» ایرانسل، برای ارائۀ زیرساخت ارتباطی پایدار و قدرتمند به تولیدکنندگان محتوا، راه‌اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سرویس پخش زندۀ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان محتوای تصویری امکان می‌دهد تا بدون دغدغه‌های زیرساختی، محتوای ویدیویی خود را با کیفیت‌های دلخواه و متفاوت منتشر کنند. صاحبان محتوا با استفاده از این سرویس، می‌توانند محتوای خود را از دامنه‌های موردنظر، همراه با لوگوی انتخابی، به صورت زنده و با بهترین کیفیت پخش کنند.
 
از جمله موارد استفادۀ گوناگون این سرویس، می‌توان به کاربرد آن در بازی‌های ویدیویی، همایش‌ها و کنفرانس‌ها، کلاس‌های آموزشی، رویدادهای فرهنگی و هنری، مسابقه‌های ورزشی، مراسم مذهبی و… اشاره کرد.
 
با استفاده از این سرویس، زیرساخت قدرتمند و پایدار ایرانسل، در اختیار تولیدکنندگان محتوای تصویری قرار می‌گیرد و آنها می‌توانند، با استفاده از این زیرساخت، محتوای تولیدی خود را با سرعت و کیفیت بالا، از طریق پلتفرم خود، بدون محدودیت در تعداد مخاطبان، منتشر کنند.
 
ایرانسل در عین حال، برای متقاضیان استفاده از سرویس پخش زنده که پلتفرم پخش ویدیوی خاص خودشان را ندارند نیز، این امکان را فراهم کرده است تا محتوای مدنظر، از طریق اپلیکیشن لنز ایرانسل، در اختیار جامعۀ گستردۀ کاربران تلویزیون اینترنتی ایرانسل قرار گیرد. با استفاده از این روش، امکاناتی مانند پخش محتوا برای عموم مخاطبان یا برای طیف مشخصی از آن‌ها، قابلیت نظردهی تماشاگران هنگام تماشای برنامه، فروش بلیت برای تماشای برنامه و… در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست خود، به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/p/289310/p مراجعه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.