اپلیکیشن

تلفن همراه

June 19, 2022
16:32 یکشنبه، 29ام خردادماه 1401
کد خبر: 136830

واتس‌اپ واکنش به پیام‌ها با تمام ایموجی‌ها را امکان‌پذیر می‌کند

واتس‌اپ ماه گذشته امکان واکنش به یک پیام از طریق شش ایموجی را برای کاربران خود فراهم کرده بود. حالا به نظر می‌رسد پیام‌رسان متعلق به شرکت متا در حال آماده‌سازی نسخه بهبودیافته‌ای از این ویژگی است که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از تمام ایموجی‌ها واکنش خود را نسبت به پیام دیگران نشان دهند.
همانطور که وب‌سایت WABetaInfo در گزارش جدید خود اشاره می‌کند، قبلا گزارش‌هایی درباره توسعه این قابلیت برای اندروید و دسکتاپ منتشر شده بود. اما طبق شواهدی که اکنون به دست آمده، واتس‌اپ در حال توسعه آن برای کاربران iOS است.
 
نمایش واکنش با تمام ایموجی‌های واتس‌اپ
 
طبق تصاویری که منتشر شده، زمانی که این قابلیت در دسترس قرار بگیرد، واتس‌اپ در کنار برخی ایموجی‌هایی که نمایش داده می‌شود (مانند قلب یا چهره غمگین)، یک دکمه «+» نیز اضافه خواهد کرد که به وسیله آن کاربران می‌توانند برای واکنش خود از سایر ایموجی‌ها استفاده کنند.
 
نکته قابل توجه دیگر اینکه کاربران واتس‌اپ نیز درست مانند کاربران اینستاگرام به بخش «واکنش‌های اخیر» دسترسی خواهند داشت تا همیشه واکنش‌های معمول خود را در دسترس داشته باشند.
 
امکان نمایش واکنش با تمام ایموجی‌های واتساپ هم اکنون در حال توسعه است، بنابراین مشخص نیست چه زمانی برای آزمایش‌کنندگان عمومی یا برای تمام کاربران ارائه می‌شود.
 
با این حال، متا در چند وقت گذشته توجه زیادی به سرویس پیام‌رسان خود یعنی واتس‌اپ داشته است. هرچند برخی قابلیت‌های جدیدی که اخیرا به این اپلیکیشن محبوب اضافه شده‌اند مانند ایجاد گروه‌های 512 نفره، از مدت‌ها قبل در سایر سرویس‌ها مانند تلگرام وجود داشته، اما سرعت پیشرفت قابلیت‌های واتس‌اپ قابل توجه است.
 
اخیرا قابلیت جدیدی در دسترس کاربران واتساپ قرار گرفته تا بتوانند تصویر پروفایل، اطلاعات بخش درباره من، آخرین بازدید و وضعیت خود را فقط با برخی افراد به اشتراک بگذارند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.