اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

June 20, 2022
20:18 دوشنبه، 30ام خردادماه 1401
کد خبر: 136880

اهانت آشکار تقی پور به رسانه ها ؛ وقتی رئیس کمیسیون صیانت از کلام و زبان خود صیانت نمی کند

Thumbnail image for taghipour3.Jpeg
 
انتخاب نوشت: غلامرضا بنی اسدی گفت: خباثت . [ خ َ / خ ِ ث َ ] را پلیدی و ناپاکی معنا کرده اند. علاوه بر این فرهنگ نامه ها، معانیی چون بدکاری، بدذاتی، بی شرفی، حقارت و نجاست را هم برای آن برشمرده اند. نمی دانم کدام معنا منظور رضا تقی پور، رئیس کمیسیون ویژه طرح صیانت،بوده وقتی گفته است«برخی رسانه‌ها از ابطال رای به کلیات این طرح گفته‌اند که یک شیطنت و خباثت رسانه‌ای است.» هر معنا را که اراده کرده است، اهانتی است آشکار.
 
رسانه ها نوشتند: «معاونت قوانین مجلس «رای‌گیری» امروز برای کلیات طرح صیانت را فاقد اعتبار دانست.» این را هم به استناد توئیتِ جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت اعلام کردند که در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: همانطور که در لایو گفتم کلیات جلسه امروز مورد بحث و مناقشه بود و طبق نامه معاونت قوانین مجلس، رای‌گیری امروز از لحاظ قانونی دارای ایراد و قابل پذیرش نیست. یک گزاره خبری دیگر هم مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است؛ معصومه پاشایی بهرام، نماینده مردم مرند و جلفا، نیز در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: "‏معاونت قوانین مجلس در نامه‌ای به رئیس کمیسیون ویژه ‎طرح حمایت از حقوق کاربران بر اساس قانون آئین‌نامه داخلی مجلس، رای‌گیری امروز کمیسیون ویژه و تصویب کلیات را غیر قانونی دانسته، پس به علت تخلف از مفاد صریح قانون، تصمیم‌گیری شتاب‌زده امروز عملا باطل می‌شود."
اهانت آشکار تقی پور به رسانه ها ؛ وقتی رئیس کمیسیون صیانت از کلام و زبان خود صیانت نمی کند
بیشتر بخوانید:
 
احتمالا هیئت رئیسه مجلس مصوبه طرح صیانت را لغو می‌کند/ شورای عالی فضای مجازی بالاترین مرجع تصمیم گیری درخصوص فضای مجازی است
رئیس کمیسیون طرح «صیانت»: ابطال کلی طرح صیانت یک شوخی بی مزه و شیطنت است/ رای گیری ما غیرقانونی نبود
حالا تقی پور از چه ناراحت است که رسانه ها را به "خباثت" و "شیطنت" متهم می کند؟ توهینی چنین آیا از جسارت سرپرست فرمانداری رفسنجان، کمتر است که او را عزل کردند؟ او تهدید کرد که توی دهن خبرنگار می زند اما این جناب رئیس کمیسیون صیانت، رسانه ها را به ادبیاتی سخیف تر از «توی دهن زدن» نواخته است.
 
کاش کسری از درصدی که برای محدود سازی اینترنت تلاش می کنند طرح صیانت در می اندازند، برای صیانت از اخلاقیات و ادب مواجهه، می کوشیدند. جامعه و همه ما به صیانت اخلاقی بیشتر نیازمندیم تا آنچه این عالی جنابان بر کاغذ می آورند به عنوان طرح صیانت. کسی که زبان خود را نمی تواند صیانت کند چگونه می تواند پرچمدار صیانت از حقوق مردم باشد؟ کسی که حرمت پرچمداران جهاد تبیین را در سخت هنگامه جنگ روایت ها حفظ نمی کند، چطور می تواند مدعی صیانت از فضای رسانه ای باشد؟
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.