اپلیکیشن

تلفن همراه

June 22, 2022
15:27 چهارشنبه، 1ام تیرماه 1401
کد خبر: 136932

پاول دورف: برای گرداندن تلگرام به مشترکان کمی نیاز داریم

پاول دورف، موسس تلگرام اعلام کرد اپلیکیشن تلگرام تنها به شمار اندکی از مشترکان پولی برای پوشش هزینه‌های خود نیاز دارد.
دورف دهم ژوئن گفته بود کاربرانی که مشترک "تلگرام پریمیوم" شوند، از ظرفیت بالاتری برای چت و بارگذاری رسانه و فایل برخوردار خواهند بود و خاطرنشان کرده بود: سرویس پولی تضمین می کند که این اپلیکیشن توسط کاربران تامین مالی خواهد شد نه تبلیغات.
 
پاول دورف روز سه شنبه در کانال تلگرام خود گفت: زیبایی "تلگرام پریمیوم" این است که اگر تنها ۲.۵ تا سه درصد از کاربران ما مشترک این سرویس شوند، تلگرام هزینه‌های خود را پوشش خواهد داد و صرفا توسط کاربرانش حمایت خواهد شد. این امر به منزله دوران جدید کاربر محور در تاریخ سرویسهای شبکه اجتماعی است.
 
سرویس جدید "تلگرام پریمیوم" به کاربران این سرویس پولی، شماری قابلیت‌های جدید فراهم می‌کند و در عین حال، دسترسی آنها به اپلیکیشن اصلی و رایگان تلگرام حفظ می‌شود. هزینه "تلگرام پریمیوم" با توجه به منطقه سکونت کاربر، متغیر است اما برای کاربران آمریکا، ۴.۹۹ دلار است. در بعضی از کشورها، پیامهای اسپانسری نمایش داده می‌شوند اما این تبلیغات دیگر برای مشترکان سرویس پولی ظاهر نخواهند شد.
 
بر اساس گزارش رویترز، تلگرام و سیگنال به دلیل نگرانیهای فزاینده نسبت به حریم خصوصی در واتس‌اپ، کاربران بیشتری را جذب کرده اند. طبق اعلام وب سایت تلگرام، این سرویس پیام رسان ۵۰۰ میلیون کاربر ماهانه فعال دارد و در میان ۱۰ اپلیکیشن رکوددار بیشترین میزان دانلود در جهان قرار دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.