پست

June 22, 2022
16:00 چهارشنبه، 1ام تیرماه 1401
کد خبر: 136936

مشاور رئیس‌جمهور: تحول دیجیتال پست خدمت‌رسانی به مردم را تسریع می‌کند

مشاور رئیس‌جمهور در دیدار با معاون وزیر ارتباطات در جریان رویکرد نوین شبکه پستی کشور و اقدامات در دست اجرا و آتی این شبکه قرار گرفت.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی با محمود لیائی دیدار کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پست ضمن اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای رفع دغدغه‌های مردم گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در انجام مأموریت‌های محوله پیشگام باشیم.
رئیس هیئت‌مدیره شرکت ملی پست افزود: تحول دیجیتال پست برای گسترش خدمات و تسریع خدمت‌رسانی به مردم در حال انجام است.
 
لیائی همچنین ضمن تشریح خدمات شبکه پستی و معرفی سرویس‌های جدید؛ پست را شبکه‌ای پویا و گسترده با دسترسی به نقاط مختلف در کشور خواند و افزود: امروزه با افزایش نیازهای مردم در جامعه تلاش داریم در همه ابعاد اقتصادی و اجتماعی حضور فعال و پررنگ داشته باشیم.
معاون وزیر ارتباطات در ادامه با اشاره به اینکه مأموریت امروز شرکت ملی پست بر پایه ارتقای کیفیت خدمات به هم‌وطنان طرح‌ریزی گردیده، عنوان داشت: این مهم با ظرفیت‌های موجود شبکه پست ازجمله نیروی انسانی باتجربه؛ فضاها و ساختمان‌های اداری و ناوگان حمل‌ونقل و همچنین با نیازسنجی در جامعه در حال انجام است.
 
ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس‌جمهور ضمن قدردانی از خدمات کارکنان شبکه پستی کشور خصوصاً در سال‌های شیوع ویروس کرونا، گفت: ما نیز از اینکه یک شرکت عظیم؛ قابل‌اعتماد و امین مردم در بدنه دولت در اختیارداریم بر خود می‌بالیم.
وی اقدامات شبکه پست در راستای خدمت‌رسانی بر پایه خواست و نیاز مشتریان را امری شایسته خواند و خواستار توفیق بیشتر این سازمان خدمت رسان شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.