تلفن همراه

گوشی

June 29, 2022
16:05 چهارشنبه، 8ام تیرماه 1401
کد خبر: 137114

نوکیا G11 پلاس با دوربین ۵۰ مگاپیکسل و عمر باتری ۳ روزه معرفی شد

جی ۱۱ پلاس جدیدترین گوشی نوکیا محسوب می‌شود که دارای صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی و ۴ گیگابایت رم است.
نوکیا از گوشی G11 خود در ماه فوریه ۲۰۲۲ (بهمن ۱۴۰۰) رونمایی کرد و امروز نیز از مدل پلاس پرده برداشت. به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، نوکیا جی ۱۱ پلاس، صفحه‌نمایش ۶٫۵۱ اینچ با وضوح +HD، نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۹۰ هرتز با بریدگی‌ای برای میزبانی دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل دارد. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در قسمت پشت، درون برآمدگی مستطیلی شکل قرار گرفته که با دوربین ۲ مگاپیکسل و فلاش LED همراه شده است.
پنل پشتی این گوشی بافت مخصوصی دارد و همچنین اسکنر اثر انگشت نیز تعبیه شده است. وب‌سایت رسمی نوکیا تراشه‌ی به‌کاررفته‌شده در G11 Plus را اعلام نکرده؛ اما به‌گفته‌ی شرکت، گوشی مذکور از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا تا ۵۱۲ گیگابایت توسط کارت microSD بهره می‌برد.
 
نوکیا G11 پلاس را با وعده‌ی دو سال ارتقای سیستم‌عامل اندروید و سه‌ سال به‌روزرسانی امنیتی ماهانه ارائه می‌دهد. شرکت مذکور اعلام نکرده که جی ۱۱ پلاس چه نسخه‌ای از اندروید را اجرا می‌کند؛ اما احتمالاً اندروید ۱۲ است.
نوکیا جی ۱۱ پلاس را با عمر باتری سه روزه بدون گفتن ظرفیت باتری تبلیغ می‌کند. باوجوداین، ازآنجاکه G11 معمولی باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپر‌ساعتی دارد، مدل پلاس نیز احتمالاً از ظرفیتی مشابه یا شاید بیشتر استفاده کند.
 
گوشی جدید نوکیا دارای جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و پورت USB-C است و دو رنگ آبی و خاکستری دارد. قیمت و وضعیت دسترسی در بازارهای مختلف G11 پلاس هنوز مشخص نیست.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.