فناوری اطلاعات

August 3, 2022
19:03 چهارشنبه، 12ام مردادماه 1401
کد خبر: 138055

مدیرعامل مخابرات ایران از مدیر مخابرات تهران و همکاران تقدیر کرد

سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پیامی از خدمات و همکاری صمیمانه مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران و همکاران آن مجموعه تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سلطانی، در پی حادثه آتش سوزی یکی از حوضچه های مخابراتی درتاریخ ۱۰مرداد ماه که منجر به اختلال در خدمات رسانی دیتا، ثابت و موبایل شده بود از حضور به موقع، کنترل و پی گیری رفع خرابی و همچنین برقراری ارتباطات از ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران و سایر همکاران تقدیر و تشکر کرد. 
 
همچنین، مدیرعامل شرکت مخابرات در این پیام ضمن اشاره به پیش آمدهای طبیعی و غیرطبیعی و حوادث مترقبه که موجب شناسایی همکاران خدوم و دلسوز می شود گفت: اکنون که در ایام سوگواری سالروز شهادت سرور آزادگان حضرت امام حسین(ع) هستیم، همکاران مسئولیت پذیر شرکت مخابرات توانایی خود را در قبال سازمان و مردم در بوته آزمایش قرارداده و با بهره گیری از تجاربی که در سالیان خدمت اندوخته اند از عهده نارسایی ها و مشکلات سربلند بیرون آمدند. 
 
سلطانی ضمن بیان این مطلب افزود: مهار و رفع خرابی و برقرای ارتباطات بعد از وقوع حادثه در کمترین زمان ممکن و با سعی و تلاش همکاران مخابرات منطقه، به ویژه حوزه های معاونت شبکه منطقه تهران و اداره کل مخابرات منطقه ۸ انجام شد که از همکاری مجدانه و دلسوزانه این همکاران نیز تشکر و قدردانی می شود.
 
 گفتنی است این حادثه ناشی از آتش سوزی یک رشته کابل برق فشار قوی بوده که منجر به قطع ارتباط برخی از مشترکین تلفن ثابت، دیتا، موبایل در تهران شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.