تلفن همراه

گوشی

لوازم جانبی

August 5, 2022
14:07 جمعه، 14ام مردادماه 1401
کد خبر: 138074

گلکسی بادز 2 پرو ظاهرا به ویژگی جدید حذف نویز فعال هوشمند مجهز می‌شود

برخی ویژگی‌ها و رندر جدید گلکسی بادز ۲ پرو که احتمالاً در رویداد آنپکد ۱۹ مرداد رونمایی می‌شود، فاش شد.
تاکنون اطلاعات زیادی درباره‌ی هدفون‌ آینده گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ (Galaxy Buds 2 Pro) پیش از معرفی مورد انتظار آن‌ در رویداد آنپکد ۱۹ مرداد فاش نشده؛ اما حالا گزارش جدیدی از WinFuture.de، رندر به‌ظاهر رسمی برای هدفون‌ها به‌همراه برخی مشخصات و ویژگی‌های سخت‌افزاری آن‌ها ارائه داده است.
 
رندر فاش‌شده، گلکسی بادز ۲ پرو را در رنگ خاکستری (Zenith Gray) نشان می‌دهد. هدفون‌های مذکور همچنین قرار است در رنگ بنفش بورا (Bora Purple) دردسترس باشند. از نظر طراحی، ظاهراً نسخه‌ی جدید کمی متفاوت از گلکسی بادز پرو قبلی خواهد بود.
 
گلکسی بادز ۲ پرو ظاهراً به ویژگی‌ جدیدی مجهز خواهد شد که طبق گزارش‌‌، سامسونگ آن را «حذف نویز فعال هوشمند» می‌نامد. به‌لطف این ویژگی «حتی بلندترین صدای محیط» حذف خواهد شد. افزون‌براین، دارای حالت محیط نیز خواهد بود که به کاربر این امکان را می‌دهد تا هم‌زمان به صدا از هدفون و فردی که در کنارش است، گوش دهد.
 
طبق گزارش‌، هدفون‌ها دارای درایور ۱۰ میلی‌متری به‌همراه چندین میکروفون یکپارچه خواهند بود. گفته می‌شود عمر باتری گلکسی بادز ۲ پرو با یک بار شارژ حداکثر ۸ ساعت دوام می‌آورد و در صورت ترکیب با کیس شارژ هدفون تا ۲۹ ساعت استفاده می‌شود. هدفون‌های آینده سامسونگ همچنین دارای گواهی IPX7 برای مقاومت دربرابر آب خواهند بود.
 
در این گزارش قیمت گلکسی بادز ۲ پرو ۲۲۹ یورو ذکر شده که با افشای اطلاعات قبلی که گفته شده بود قیمت آن‌ها در ایالات متحده ۲۲۹ دلار خواهد بود، مطابقت دارد. توجه داشته باشید که سامسونگ هیچ‌یک از این اطلاعات را تأیید نکرده و تنها گذشت زمان مشخص خواهد کرد که آیا این رندر و اطلاعات فاش‌شده درست هستند یا خیر.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.