تلفن همراه

گوشی

August 16, 2022
10:20 سه شنبه، 25ام مردادماه 1401
کد خبر: 138319

اتمام موجودی گوشی تاشو شیائومی در عرض 5 دقیقه پس از عرضه در چین

شیائومی میکس فولد 2 در عرض پنج دقیقه بعد از عرضه در چین، به اتمام موجودی رسید. تعداد دستگاه‌های فروخته شده اعلام نشده است.
 
شیائومی چند روز قبل از باریک‌ترین گوشی تاشو جهان یعنی «میکس فولد 2» رونمایی کرد. حالا این شرکت اعلام کرده تنها در عرض پنج دقیقه، کل موجودی موبایل جدیدش پس از عرضه در بازار چین به اتمام رسیده است. البته شیائومی به تعداد دستگاه‌های فروخته شده اشاره‌ای نکرده است.
 
شیائومی میکس فولد 2 همانطور که از نامش پیداست، جانشین می میکس فولد است و شیائومی با عرضه این گوشی هوشمند، وارد رقابت با سایر شرکت‌های تولیدکننده گوشی تاشو از جمله سامسونگ شده است.
 
مدل پایه این گوشی تاشو با رم 12 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی با قیمت 1325 دلار، با رم 512 گیگابایتی با قیمت 1474 دلار و نسخه دیگری با رم 12 گیگابایتی و حافظه یک ترابایتی با قیمت 1769 دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.
nsjf.PNG
مشخصات گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 2
این گوشی هوشمند از نمایشگر بیرونی 6.5 اینچی امولد سامسونگ با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ بروزرسانی 120 هرتز بهره می‌برد و با محافظ نمایشگر کورنینگ گوریلا گلس ویکوس به بازار عرضه می‌شود. شیائومی میکس فولد جدید از قدرتمندترین چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره می‌برد
 
نمایشگر اصلی این گوشی هوشمند نیز 8 اینچی OLED با وضوح 2K و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است و دستگاه 5.4 میلی‌متر ضخامت دارد.
 
از نظر مشخصات دوربین باید گفت که این گوشی هوشمند از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. در بالای نمایشگر دستگاه نیز شاهد دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی هستیم.
 
این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 12 به بازار عرضه می‌شود و از رابط کاربری سفارشی MIUI 13 بهره می‌برد. دستگاه جدید از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند.
 
باید دید در ادامه آیا خریداران بیشتری تمایل به خرید این گوشی تاشو خواهند داشت یا ترجیح می‌دهند گوشی‌های تاشو سایر برندها از جمله سامسونگ را خریداری کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.