فناوری اطلاعات

September 11, 2022
19:07 یکشنبه، 20ام شهریورماه 1401
کد خبر: 138919

مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد

مراسم تکریم از مدیران سابق و معارفه مدیران جدید شرکت ارتباطات زیر ساخت با حضور لاجوردی معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، عصر امروز یکشنبه در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، در این مراسم که اعضای هیات مدیره و معاونین مدیرعامل به صورت حضوری و مدیران استانی از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشتند لاجوردی معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: از مدیران جدید، براساس ماموریت های محول شده به آنان انتظار می رود که با کار هوشمندانه، مجاهدانه و تلاش شبانه روزی بتوانند با تسلط بر حوزه های تخصصی خود پروژه ها را به پیش ببرند.
 
وی افزود: امیدواریم با پتانسیل، دانش و ظرفیت مدیران جدید و با استفاده از تجربه و دانش مدیران سابق بتوانیم اهداف و برنامه های شرکت را به بهترین شکل ممکن محقق سازیم.
در این مراسم محمد جعفر پور به عنوان قائم مقام مدیرعامل، امیرحسین عامی مطلق دبیر هیات مدیره و مدیرکل دفتر مدیرعامل، روابط عمومی وامور بین الملل، اکبر کرمی مدیرکل عملیات شبکه، حسین آقا زاده مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات، محمدحسین شاهینی مشاور مدیرعامل و مجری پروژه قطب مرکز داده و محمد پهلوانی سرپرست اداره کل هوشمندسازی و مجری پروژه زیرساخت ابری مرکز داده شهید سلیمانی معرفی شدند.
 
همچنین در پایان مراسم از خدمات از خدمات مدیران سابق (دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات، دفتر هیئت مدیره، مدیرعامل و روابط عمومی و امور بین الملل، اداره کل مهندسی عملیات شبکه، اداره هوشمند سازی و مدیریت سامانه ها و مدیران ارتباطات زیرساخت استان آذربایجان شرقی و زنجان و لرستان) تکریم و قدردانی شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.