فناوری اطلاعات

September 12, 2022
16:53 دوشنبه، 21ام شهریورماه 1401
کد خبر: 138939

مدیر مخابرات منطقه قزوین؛ ارائه مطلوب تر خدمات مخابراتی با منطقی شدن تعرفه ها

افزایش هزینه های نگهداری سیستمهای مخابراتی و لزوم توسعه آنها، رشد قیمت ها و هزینه های سرسام آور تجهیزات مخابراتی، زمینه ساز مسائل و مشکلات عدیده ای در بخش نگهداری و توسعه شبکه های مخابراتی و همچنین افت کیفیت شد که امیدواریم اصلاح نظام تعرفه های مخابراتی منجر به افزایش کیفیت و نگهداری مطلوب و توسعه روزافزون این شبکه شود.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه قزوین نصرآبادی مدیر مخابرات منطقه قزوین ضمن تشریح مسائل و مشکلات شبکه های مخابراتی بعد از خصوصی سازی گفت: افزایش هزینه های نگهداری سیستمهای مخابراتی و لزوم توسعه آنها، رشد قیمت ها و هزینه های سرسام آور تجهیزات مخابراتی، زمینه ساز مسائل و مشکلات عدیده ای در بخش نگهداری و توسعه شبکه های مخابراتی و همچنین افت کیفیت شد که امیدواریم اصلاح نظام تعرفه های مخابراتی منجر به افزایش کیفیت و نگهداری مطلوب و توسعه روزافزون این شبکه گردد.
 
وی افزود: نگاه واقع بینانه به توسعه شبکه های مخابراتی و اصلاح منطقی تعرفه ها پس از این همه سال می تواند در کاهش خرابی و ایجاد امکانات و سرویس های نوین جهت بهره مندی عموم مردم و دستگاه های اجرایی موثر واقع گردد.
 
مدیر مخابرات منطقه قزوین افزود: متاسفانه با ثابت نگهداشتن تعرفه های مخابراتی طی ۱۲ سال گذشته شاهد چالش های اساسی و ایجاد مشکلات عدیده در بخش ارتباطات بوده ایم که علیرغم همه مشکلات در سال های گذشته تلاش کرده ایم چرخه توسعه متوقف نشده و ارائه خدمات به مردم دچار وقفه نشود.
 
وی افزود: امروزه مخابرات در همه ارکان زندگی مردم و سازمان ها نقش اساسی ایفا می نماید وهر گونه خللی در این زمینه می تواند در حوزه کسب و کارها، بانکداری، آموزش و مراودات مردم با دستگاه های اجرایی اثرات ناگواری داشته باشد و منجر به عدم رضایت آنان گردد.
 
نصرآبادی افزود: برای توسعه شبکه های مخابراتی و افزایش رضایتمندی مردم از امکانات مخابراتی نیازمند نگاه تعاملی مسئولان حوزه ارتباطات ودیگربخش های کشوریم تا با حمایت و همراهی آنان بتوانیم در بازآفرینی و چرخه توسعه و نگهداری مناسب شبکه های ارتباطی و از همه مهمتر کیفیت ارتباطات گام برداریم و باید بپذیریم که در وضعیت فعلی عدم افزایش تعرفه ها باعث سلب امکان تامین منابع مالی برای توسعه بیشترو ارتقای شاخص های ارتباطی می شود که امیدواریم این تغییرات حداقلی در تعرفه های مخابراتی در به حداقل رساندن افت کیفیت شبکه و منطقی شدن تعرفه ها برای پاسخگویی به نیازهای ارتباطی مردم تاثیر گذار باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.