اپراتورها

تلفن همراه

September 16, 2022
20:00 جمعه، 25ام شهریورماه 1401
کد خبر: 138995

اعلام وضعیت رایگان با ستاره 500 مربع در اربعین

در اربعین سال‌های گذشته کد دستوری رایگان ستاره 500 مربع برای اعلام وضعیت زائران در دسترس بود که امسال هم این امکان همچنان فراهم است.
 
در سال های گذشته در ایام اربعین، سامانه 500 (کد دستوری ستاره 500 مربع) به صورت رایگان برای اعلام وضعیت زائران در دسترس بود که امسال هم این امکان همچنان فراهم است.
 
زائران با شماره گیری ستاره 500 مربع و سپس انتخاب گزینه 2 (اربعین) می توانند متنی چند کلمه ای را بنویسند.
 
برای مثال زائران می توانند بنویسند عمود 323 یا کربلا یا ساعت 2 استراحت یا هر عبارت دیگری.
 
بسیاری از زائرانی که از این امکان رایگان اطلاع دارند از آن برای پرسش و پاسخ های کوتاه استفاده می کنند و امکان مفیدی است. به ویژه اینکه نیاز به نصب نرم افزار یا اینترنت ندارد و حتی برای گوشی های ساده و غیرهوشمند هم قابل استفاده است.
 
امسال به دلیل اطلاع رسانی کمتر درباره این سرویس و معرفی نرم افزارهایی که امکان ارسال رایگان پیامک و تماس را فراهم می کنند، به نظر رسید که سرویس ستاره 500 مربع با سرویس های جدید اعلام وضعیت جایگزین شده است؛ اما این سرویس پرطرفدار امسال هم برقرار است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.